Granca Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Ser på Josephine B i Solsidan; 10 de første årene. Meganam! 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 SirOwen skrev (23 minutter siden): Good night, people! Natta! Og takk igjen for en fin thread! Granca skrev (21 minutter siden): Solsidan; Har sett noen få episoder, litt mye av den "pinlighetshumoren" etterhvert. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Har dere sovnet allerde? Vi natteravner av moderatorer savner underholdning på tiden her.. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Krozmar skrev (1 minutt siden): Har dere sovnet allerde? Vi natteravner av moderatorer savner underholdning på tiden her.. De får i det minste se hvorfor vi ikke stenger på natten 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Sover selvsagt ikke. Tidlig enda. Men denne tråden kommer til å få mange innlegg. Bare halvparten av gjengen som har kommet over enda... dengelgen skrev (2 timer siden): Natta! Og takk igjen for en fin thread! Har sett noen få episoder, litt mye av den "pinlighetshumoren" etterhvert. De har tabbet Dem ut, elg! Må se Ove. Han er ond. Antagelig tv-historiens verste personlighet. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Granca skrev (10 minutter siden): Må se Ove. Han er ond. Nja, tror ikke jeg har gått glipp av så mye egentlig. Smak og bak osv Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Granca skrev (20 minutter siden): Sover selvsagt ikke. Tidlig enda. Men denne tråden kommer til å få mange innlegg. Bare halvparten av gjengen som har kommet over enda... Bare å få flere over, vi har plass til maaaange flere Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 God morgen trådtreller og trådsneller! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Justice 96 skrev (1 minutt siden): God morgen. Mornings Just, hvem er på ditt profilbilde? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Krozmar skrev (5 timer siden): Har dere sovnet allerde? Vi natteravner av moderatorer savner underholdning på tiden her.. Tar tid å venne seg til friheten igjen vettu. God morgen forresten. ? Lenke til kommentar
GimleSag Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Grei underholdning her inne når resten har lagt seg i denne tråden. Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 For en sykt deilig tråd dette her. Lun stemning. Ikke noe tull. 1 Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Hvorfor står det 0 innlegg på profilen min når jeg har postet fler? Art-Vandelay skrev (7 timer siden): Hva heter hunden din Lars ? Borbje. 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 2 minutes ago, lsklars said: Hvorfor står det 0 innlegg på profilen min når jeg har postet fler? Innleggstelleren teller ikke i off topic-seksjonen her. Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Mr Fawk skrev (1 minutt siden): Innleggstelleren teller ikke i off topic-seksjonen her. Seriøst? Da kommer jeg meg aldri over 0. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 lsklars skrev (40 minutter siden): Seriøst? Da kommer jeg meg aldri over 0. Kan stryke deg over kinnet og komme med noen trøstende ord hvis du vil ha. 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 12. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2020 2 hours ago, ilpostino said: Kan stryke deg over kinnet og komme med noen trøstende ord hvis du vil ha. Lol, vær forsiktig, kanskje han tar det som en invitasjon til noe mer ? God morgen, peeps!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg