Elgen. Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): God natt slikkepotter, ja dere fortjener det. Nattinatt, Moen! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Mye slalåmbrus nå...... Rettet det opp. Er heller for lite. Men av og til blir det en liten feil, ser jeg. Det skal nok ikke slalombruses før Granca til vinteren. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Det skal nok ikke slalombruses før Granca til vinteren. Såpass? Da tåler du jo ingenting? Må holde det ved like vet du 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Det skal nok ikke slalombruses før Granca til vinteren. Jo, forresten. Hvis Donald Dust taper valget 3. november, så blir det opptil flere hikkaser av adskillig størrelse og styrke! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Såpass? Da tåler du jo ingenting? Må holde det ved like vet du Drikker uhyre sjelden i Norge nå. Ikke smakt en dråpe siden begynnelsen av mars. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 Granca skrev (1 minutt siden): taper valget 3. november, Fin anledning å feire ja Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 Går du turer med katten, HYYYL? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. august 2020 Forfatter Del Skrevet 9. august 2020 2 minutes ago, HYYYL said: NAM Nei, nu bliver det alt for meget. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 Er veldig svak for romkake. Kan spise uhyggelige mengder... Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Går du turer med katten, HYYYL? Nei. Har gjort det tidligere, hatt han i bånd men han er ikke så intressert i det. Han må trimme i leiligheten, har ganske stor leilighet og han har flere klatrestativ. Blir selvsagt ikke det samme som å være utekatt men pga jeg bor i sentrum tør jeg ikke å la han gå ut. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 HYYYL skrev (3 minutter siden): NAM Dette begynner å bli usømmelig! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 HYYYL skrev (Akkurat nå): men pga jeg bor i sentrum tør jeg ikke å la han gå ut Han kan jo møte en Elg SI? Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Er veldig svak for romkake. Jeg elsker romboller. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 Søtt er gøtt! Kunne levd på sjokolade, sirup, honning, marsipan osv. Kanskje litt usunt i lengden... Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 Fikk lyst på eggedosis nå. Er vel neppe godkjent som nattmat... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Fikk lyst på eggedosis nå. Er vel neppe godkjent som nattmat... Nå begynner det å skli veldig ut her!!!!!!!!!!!!!! 1 Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 Snart 30k innlegg i tråden. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 HYYYL skrev (1 minutt siden): Snart 30k innlegg i tråden. Litt flere søtsaker, så er vi der. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 (endret) HYYYL skrev (1 minutt siden): Snart 30k innlegg i tråden. Neste mål kan være Bilde-quiz tråden, den har 37 800 Endret 9. august 2020 av dengelgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg