Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yiddo10 skrev (Akkurat nå):

Jeg kom til å tenke på deg plutselig. Jeg så en video The Independent hadde postet på Face. Det var om en dame som spilte fiolin da hun ble operert for hjernesvulst. Har du sett den?

Har sett overskriften, giddet ikke klikke på liken.

Lenke til kommentar
Granca skrev (1 minutt siden):

Usikker... Men ettersom jeg er norges største slikkmunn, så kommer det IKKE til å mangle søtsaker i heimen!

Ja, men ok, jeg spiser ikke kake, men hadde satt pris på en skål oliven, litt spekeskinke og grillet sopp. Det går vel bra. Om ikke kan jeg ta til takke med litt loff og en øl.

Lenke til kommentar
Granca skrev (Akkurat nå):

Er de farlige? Ser ikke så skumle ut.
Og du mente sikkert ''dem''... Her går det heldigvis an å rette opp i sånne ekstreme skrivefeil til evig tid. I motsetning til på vgd. En sann lise!

Helvetes faenskap. Jeg beklager så mye. Bra at du passer på for jeg skal i utgangspunktet være på samme nivå som deg. Rettere sagt - jeg bør.

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (Akkurat nå):

Jeg kom til å tenke på deg plutselig. Jeg så en video The Independent hadde postet på Face. Det var om en dame som spilte fiolin da hun ble operert for hjernesvulst. Har du sett den?

De ville vel vite om de kom borti sensitve saker under operasjonen. Hvis hun spiller rent, gjør de ingen skade.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...