Granca Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Kommer du til å by på kake når du får besøk neste vinter? Usikker... Men ettersom jeg er norges største slikkmunn, så kommer det IKKE til å mangle søtsaker i heimen! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 HYYYL skrev (2 minutter siden): Har 2 par eccosko, knallgode. Jeg kom til å tenke på deg plutselig. Jeg så en video The Independent hadde postet på Face. Det var om en dame som spilte fiolin da hun ble operert for hjernesvulst. Har du sett den? Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Granca skrev (3 minutter siden): hvilken bransje tror du er best for Yiddo? Mannekeng! 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Jeg går aldri med hvite sko, passer dårlig med vestlandsvær Hva har hvite sko noen gang gjort deg siden du kommer med denne brannfakkelen? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Den store mat og sko-tråden! Jeg går aldri med hvite sko, passer dårlig med vestlandsvær Ja, egentlig burde jeg bare la de stå til utstilling i vinduskarmen. Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 3 minutes ago, Granca said: Frekt å spørre en som sover, men hvilken bransje tror du er best for Yiddo? Jeg vet faktisk ikke hva han studerer. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Jeg kom til å tenke på deg plutselig. Jeg så en video The Independent hadde postet på Face. Det var om en dame som spilte fiolin da hun ble operert for hjernesvulst. Har du sett den? Har sett overskriften, giddet ikke klikke på liken. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): brannfakkelen? Tenkte på Yiddos bilde, det er så vanvittig kok her at det er vanskelig å følge med. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Er livredd for de Er de farlige? Ser ikke så skumle ut. Og du mente sikkert ''dem''... Her går det heldigvis an å rette opp i sånne ekstreme skrivefeil til evig tid. I motsetning til på vgd. En sann lise! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Usikker... Men ettersom jeg er norges største slikkmunn, så kommer det IKKE til å mangle søtsaker i heimen! Ja, men ok, jeg spiser ikke kake, men hadde satt pris på en skål oliven, litt spekeskinke og grillet sopp. Det går vel bra. Om ikke kan jeg ta til takke med litt loff og en øl. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 HYYYL skrev (Akkurat nå): Har sett overskriften, giddet ikke klikke på liken. Jeg ble lettere sjokkert, men fikk lyst til å begynne og spille fiolin. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Er de farlige? Ser ikke så skumle ut. Og du mente sikkert ''dem''... Her går det heldigvis an å rette opp i sånne ekstreme skrivefeil til evig tid. I motsetning til på vgd. En sann lise! Helvetes faenskap. Jeg beklager så mye. Bra at du passer på for jeg skal i utgangspunktet være på samme nivå som deg. Rettere sagt - jeg bør. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Jeg kom til å tenke på deg plutselig. Jeg så en video The Independent hadde postet på Face. Det var om en dame som spilte fiolin da hun ble operert for hjernesvulst. Har du sett den? De ville vel vite om de kom borti sensitve saker under operasjonen. Hvis hun spiller rent, gjør de ingen skade. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 (endret) Ble sulten av alt matsnakket, har tatt en baguette i ovnen. Endret 20. februar 2020 av HYYYL 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 TitanSable skrev (4 minutter siden): Jeg vet faktisk ikke hva han studerer. Du kan finne det ut Titan, vi vet du kan. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): samme nivå Trur ikkje du er på same nivå som meg på nynorsk då...... Lenke til kommentar
Granca Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): bare la de stå Nei, nå... DEM! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Fant akkurat ut at jeg skal på jobb 08.30 på fredag. Satans eksamensbobla må sprekke snart. Glemmer alt annet når man er inne i den. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 HYYYL skrev (1 minutt siden): har tatt en baguette i ovnen. HYYYL? Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Just now, Stormoen33 said: Du kan finne det ut Titan, vi vet du kan. Det kan jeg sikkert, men nå må jeg ta kvelden. Begynner å se dobbelt her. Snakkes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg