Elgen. Skrevet 8. august 2020 Del Skrevet 8. august 2020 God ettermiddag eller noe slikt. Må vel bunkre litt, er litt regn her - var det ikke meldt sol og fint i dag?? Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 8. august 2020 Del Skrevet 8. august 2020 dengelgen skrev (4 minutter siden): - var det ikke meldt sol og fint i dag?? Jo! Vermelderne burde fått sparken, kan jo ikke stole på de et sekund. 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. august 2020 Forfatter Del Skrevet 8. august 2020 Da var bilen ren igjen. Jepp, vasker Bagheera like ofte som Moen klipper plenen. Nå laxe i solen, 35,4 grader lar seg høre ? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. august 2020 Del Skrevet 8. august 2020 SirOwen skrev (16 minutter siden): Da var bilen ren igjen. Jepp, vasker Bagheera like ofte som Moen klipper plenen. Nå laxe i solen, 35,4 grader lar seg høre ? Vasker du bil i solskinn?? Bilen din er jo attpåtil svart!! Lenke til kommentar
Fart-Prympilay Skrevet 8. august 2020 Del Skrevet 8. august 2020 Stormoen33 skrev (1 time siden): Vasker du bil i solskinn?? Bilen din er jo attpåtil svart!! Rystende og/eller urovekkende dersom dette stemmer! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. august 2020 Del Skrevet 8. august 2020 TheIceman10 skrev (Akkurat nå): Rystende og/eller urovekkende dersom dette stemmer! Mye som kan gå galt da ja. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. august 2020 Forfatter Del Skrevet 8. august 2020 1 hour ago, Stormoen33 said: Vasker du bil i solskinn?? Bilen din er jo attpåtil svart!! Hva er problemet, bilen er skinnende ren. Vasker man et segment av gangen, er det null problem. Det er polering man ikke skal gjøre i direkte sollys. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. august 2020 Del Skrevet 8. august 2020 Ok, du vet om problemene altså, da gikk det vel bra. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. august 2020 Forfatter Del Skrevet 8. august 2020 Just now, Stormoen33 said: Ok, du vet om problemene altså, da gikk det vel bra. Har jo vasket noen biler i løpet av de siste 40 år. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. august 2020 Del Skrevet 8. august 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Har jo vasket noen biler i løpet av de siste 40 år. Hehe, om du vasker like ofte som jeg klipper, så har du vel det ja. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. august 2020 Forfatter Del Skrevet 8. august 2020 Just now, Stormoen33 said: Hehe, om du vasker like ofte som jeg klipper, så har du vel det ja. Heh, innrømmer glatt at vaskehyppigheten stiger i takt med bilens verdi, lave alder og generelle utseende. Den jeg har nå er det jo bare en glede å vaske og holde ren og pen. Unngår maskinvask med børster på den. Var en annen sak med den gamle Peugeot 207'en jeg kjørte for noen år siden ? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. august 2020 Del Skrevet 8. august 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Var en annen sak med den gamle Peugeot 207'en jeg kjørte for noen år siden ? Ouch!! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. august 2020 Forfatter Del Skrevet 8. august 2020 1 minute ago, Stormoen33 said: Ouch!! Høres ikke ut som du kjenner deg igjen Er du like motivert til å vaske bil uansett gammel eller ny? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. august 2020 Del Skrevet 8. august 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Høres ikke ut som du kjenner deg igjen Er du like motivert til å vaske bil uansett gammel eller ny? Nei, følger vel ditt resonnement der. Forøvrig tror jeg ikke jeg hverken har kjørt eller sittet i en Peugeot noen gang. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. august 2020 Forfatter Del Skrevet 8. august 2020 3 minutes ago, Stormoen33 said: Forøvrig tror jeg ikke jeg hverken har kjørt eller sittet i en Peugeot noen gang. Du har ikke gått glipp av noe. Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 8. august 2020 Del Skrevet 8. august 2020 Fawk Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. august 2020 Forfatter Del Skrevet 8. august 2020 6 minutes ago, HYYYL said: Er dette granca og elgen i januar? Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 8. august 2020 Del Skrevet 8. august 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Er dette granca og elgen i januar? Ser ut som en mann og en dame så hvem vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg