Elgen. Skrevet 8. august 2020 Del Skrevet 8. august 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Døgnrytmen begynner å ligne noe... La meg kl 0400 i går så det er ikke lenge til.... 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. august 2020 Del Skrevet 8. august 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): sint og deprimert på samme tid Skal du ha rettighetene til ordet ''deprisint''? Eller deprint? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. august 2020 Del Skrevet 8. august 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): La meg kl 0400 i går så det er ikke lenge til.... Granca-modus allerede. Du tar det på alvor. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. august 2020 Del Skrevet 8. august 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Skal du ha rettighetene til ordet ''deprisint''? Eller deprint? God ide, men sjelden jeg blir det da hehe Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. august 2020 Del Skrevet 8. august 2020 dengelgen skrev (4 minutter siden): God ide, men sjelden jeg blir det da hehe Løy du? Er du en av brødrene? Neida, der lyves det ikke mye. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. august 2020 Del Skrevet 8. august 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Løy du? Er du en av brødrene? Neida, der lyves det ikke mye. Neida -hørte litt på podcast og litt dokumentar -men var ikke meningen å komme inn her i tråden igjen (men ble litt nysgjerrig) 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. august 2020 Del Skrevet 8. august 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Neida -hørte litt på podcast og litt dokumentar -men var ikke meningen å komme inn her i tråden igjen (men ble litt nysgjerrig) Har skjønt at du er mer fact enn fantasy, ja. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. august 2020 Del Skrevet 8. august 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Har skjønt at du er mer fact enn fantasy, ja. Kahooot kalte meg jo den mest "normale" i thread en gang -tok det som et kompliment Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. august 2020 Del Skrevet 8. august 2020 Da er det bare å låse naustet og finne køya folkens. God natt. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. august 2020 Del Skrevet 8. august 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Da er det bare å låse naustet og finne køya folkens. God natt. Nattinatt, Moen! Skal vel legge meg (for alvor) nå jeg også.... Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. august 2020 Del Skrevet 8. august 2020 Drøm søtt, boiz. Kjente at den meldinga ble litt gay(7/10). Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 8. august 2020 Del Skrevet 8. august 2020 Urinerer oppover veggen på Granca på Gran Canaria. Folk tror ikke det dem ser. Rystende scener. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. august 2020 Del Skrevet 8. august 2020 Granca skrev (8 timer siden): Drøm søtt, boiz. Kjente at den meldinga ble litt gay(7/10). Bra at du innser det selv Granca. ? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. august 2020 Del Skrevet 8. august 2020 God morgen. En ny dag med golf og bærplukking. Man gleder seg. Men det blir ikke før i kveld. Skal visst regne litt først. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. august 2020 Del Skrevet 8. august 2020 Granca skrev (6 minutter siden): Skal visst regne litt først. Var meldt "litt" regn her også, så du får krysse fingrene for at slusene ikke åpnes slik de gjorde her. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. august 2020 Del Skrevet 8. august 2020 Stormoen33 skrev (11 minutter siden): Var meldt "litt" regn her også, så du får krysse fingrene for at slusene ikke åpnes slik de gjorde her. Det skal regne mye på kort tid. Helt greit det. STRÅLENDE langtidsvarsel! Lenke til kommentar
G Skrevet 8. august 2020 Del Skrevet 8. august 2020 (endret) Sorry mister prympmeisster. Men kom over denne: Endret 8. august 2020 av G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg