keizersoze Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Ale-Fawk skrev (1 minutt siden): Klarer ikke nyte noe som helst hvis noe plager meg. Kall det en karakterbrist. Nei det er jo selvsagt. Er jo ikke en karakterbrist. Det gjelder jo alle. Har ingen anelse, så ikke hør på meg, men enkel fuktighetskrem kan fungere veldig bra. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Se så ren hud Ylvis-brørene har i ansiktet for eksempel. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Hvor lenge hadde du denne da? Tok vel et par år etter at jeg ble gift og vi hadde behov for plass til barnevogn si ... Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. august 2020 Forfatter Del Skrevet 7. august 2020 Just now, Ale-Fawk said: Se så ren hud Ylvis-brørene har i ansiktet for eksempel. De sminkes nok godt før kameraene skrus på. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Ale-Fawk skrev (Akkurat nå): Se så ren hud Ylvis-brørene har i ansiktet for eksempel. Aldri lagt merke til...Kanskje folk ikke legger merke til om du har tørr hud? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Tok vel et par år etter at jeg ble gift og vi hadde behov for plass til barnevogn si ... en 325i er ikke akkurat en familiebil SI Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): si ... Er dette en forkortelse for trøndernes sjø, eller har det en annen mening? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Nei jeg har jo helt glemt gifene: Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Ale-Fawk skrev (6 minutter siden): Se så ren hud Ylvis-brørene har i ansiktet for eksempel. Gi f... i Ylvisgutta. Kapish? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Syns ikke noe om den Ylvis-videoen på forrige side. Jeg slet med øresus i hele juli, noe man ikke spøker med og som alle kan få. Til og med permanent. Nå har min heldigvis gått over, men tro meg, det er noe dere ikke vil ha susende i hodet! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. august 2020 Forfatter Del Skrevet 7. august 2020 2 minutes ago, Tyttebærtryne said: Kapish Kebabvarianten av Capisce? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 SirOwen skrev (9 minutter siden): Omtrent som denne? Hehe, nei det der er enten en M3 eller en M3 looker, min så vel omtrent slik ut, men med den store gummispoileren på bagasjelokket. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. august 2020 Forfatter Del Skrevet 7. august 2020 2 minutes ago, HYYYL said: Han er pen. Han heter FINN! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 dengelgen skrev (15 minutter siden): Hvor lenge hadde du denne da? 5-6 år kanskje, dråpen kom når vannpumpa røyk, da gadd jeg ikke mer. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): min så vel omtrent slik ut, Var den 2-dørs? Litt stress med unge og slikt.... Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 (endret) dengelgen skrev (4 minutter siden): Var den 2-dørs? Litt stress med unge og slikt.... Nei 4 dørs. Men den ble handlet inn før noen unge var inne i bildet altså. Kone også om man tenker seg om ... Endret 7. august 2020 av Stormoen33 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 HYYYL skrev (9 minutter siden): Han heter Vegard Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 SirOwen skrev (9 minutter siden): Kebabvarianten av Capisce? Sannsynligvis:) Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Herre. Kan dere ta dette i bilforumet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg