SirJames™ Skrevet 7. august 2020 Forfatter Del Skrevet 7. august 2020 2 minutes ago, dengelgen said: Og du ble kalt snobb tidligere i kveld? Ignorance is a bliss. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): BMW 325i ... Fisket for Røkke ja? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. august 2020 Forfatter Del Skrevet 7. august 2020 3 minutes ago, keizersoze said: Hehe. Håper dette skjedde på 80-tallet, og du ikke hadde passert 40 Back in the old days.. Når du faktisk kunne skulle bilene fra hverandre. 1986. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 (endret) 5 minutes ago, keizersoze said: som har vart siden du ble født, og til du blir , vel, skrukkete? Sorry. Mja. Pappa ser seg i speilet én gang om dagen og nyter livet. Jeg bruker kanskje en time foran speilet hver dag, og finner stadig noe nytt. Tror ikke spylevæske er farlig i utgangspunktet, men får man det på litt irritert hud fra før.. absolutt mulig. Det eneste jeg vil ha er en ren, hvit hud i ansiktet som ser sunn ut. Endret 7. august 2020 av Ale-Fawk Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. august 2020 Forfatter Del Skrevet 7. august 2020 Marsipankake er temmelig gay. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 SirOwen skrev (3 minutter siden): Ignorance is a bliss. Ylvis hadde det gøy da..... Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): 1986. SirOwen skrev (Akkurat nå): 1986. Jeg var 11 da, så litt tidlig for min første bil, vel bortsett fra kassebil da....Har hatt et par Opel-biler da...De går traust og godt. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. august 2020 Forfatter Del Skrevet 7. august 2020 Just now, dengelgen said: Ylvis hadde det gøy da..... Sett den, og det meste annet de geniale brødrene har kommet med. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Marsipankake er temmelig gay. Vi kan dele et stykke? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. august 2020 Forfatter Del Skrevet 7. august 2020 1 minute ago, keizersoze said: Har hatt et par Opel-biler da...De går traust og godt. Jada, Rekorden startet hver eneste gang, selv midt på kaldeste vinteren, aka djevelens verk©™ Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Ale-Fawk skrev (2 minutter siden): Mja. Pappa ser seg i speilet én gang om dagen og nyter livet. Jeg bruker kanskje en time foran speilet hver dag, og finner stadig noe nytt. Tror ikke spylevæske er farlig i utgangspunktet, men får man det på litt rød fra før.. absolutt mulig. Lille speil på veggen der Men hey.. til tross for evt hudplager... nyter ikke du livet da? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Just now, keizersoze said: Lille speil på veggen der Men hey.. til tross for evt hudplager... nyter ikke du livet da? Klarer ikke nyte noe som helst hvis noe plager meg. Kall det en karakterbrist. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. august 2020 Forfatter Del Skrevet 7. august 2020 1 minute ago, Tyttebærtryne said: Vi kan dele et stykke? Er dette et slags frieri? Hva sier dronninga til det? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 SirOwen skrev (6 minutter siden): Snobb. Haha, det var en E30 -88 modell da Sir, svart med sportsunderstell og M-optikk. Meget pen. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Heldigvis drikker jeg ikke frost/spylervæske, men jeg tar gjerne denne: 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Meget pen. Hvor lenge hadde du denne da? Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Jada, Rekorden startet hver eneste gang, selv midt på kaldeste vinteren, aka djevelens verk©™ Ford kjøper jeg ikke igjen...De kan være litt her som der. Toyota og Opel. Der har d å stole på. Jaja. Gjerne andre også da, men det er masse rart med mange biler. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): dronninga har lagt seg. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. august 2020 Forfatter Del Skrevet 7. august 2020 1 minute ago, Stormoen33 said: Haha, det var en E30 -88 modell da Sir, svart med sportsunderstell og M-optikk. Meget pen. Omtrent som denne? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 1 minute ago, Tyttebærtryne said: Heldigvis drikker jeg ikke frost/spylervæske, men jeg tar gjerne denne: Den er fin. Lagt inn i køen på spotify. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg