HYYYL Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Selvopplevd? Ønsker ikke å kommentere dette. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Kos dere i natt godtfolk! Skål og VÅKS! 1 Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 HYYYL skrev (2 minutter siden): Faan.. Hva var det den der het da.. rundt hjørnet fra musicen, og opp i andre eller tredje.. noe brasiliansk eller noe greier.. Det der lignet på meg der, bare at det gikk ut over kassaapparatet også. Men hva het stedet`.. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 keizersoze skrev (Akkurat nå): Men hva het stedet`.. Aner ikke. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Deila skrev (2 minutter siden): Blir for meget dette for oss edrue. Logoff for Peaky Blinders nå. Kos dere i natt godtfolk! Du og mister, ha en god natt og en fin dag på jobb. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Kan noen hjelpe Ohlai opp her? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. august 2020 Forfatter Del Skrevet 7. august 2020 Ikke forstyrr meg i morgen i dette tidsrommet: Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 HYYYL skrev (1 minutt siden): Aner ikke. Ikke jeg heller. Irriterer. Vel litt Men hey SKÅÅl ja folkens. Kurerer det meste. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 keizersoze skrev (Akkurat nå): Men hey SKÅÅl ja folkens. Kurerer det meste. SKÅÅÅÅL!!! 1 Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Ale-Fawk skrev (1 minutt siden): Mygg = djevelens verk Du liker ikke myggstikk? Snodig. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Tyttebærtryne skrev (7 minutter siden): Granca gråter nok ikke ofte. Men kan faktisk bli rørt av tekster. Kun om menneskers forhold til dyr. Smågay, sikkert. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 1 minute ago, dengelgen said: Kan noen hjelpe Ohlai opp her? Hadde Svein Bjarne hjulpet henne opp? Lenke til kommentar
Fart-Prympilay Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 For mye fyll & fanteri her i augenblinket. Loggoff -pjoff- Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): Ikke forstyrr meg i morgen i dette tidsrommet: Er vel mer du som må love å ikke plage oss. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Jau, men sjølsakt! SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!!! 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 1 minute ago, keizersoze said: Du liker ikke myggstikk? Snodig. Et myggstikk midt på nesa hadde passet perfekt nå. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. august 2020 Forfatter Del Skrevet 7. august 2020 Just now, Ale-Fawk said: Et myggstikk midt på nesa hadde passet perfekt nå. Hadde jo tatt oppmerksomheten vekk fra tennene dine. 1 Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Granca skrev (1 minutt siden): ikke ofte. Men kan faktisk bli rørt av tekster. Kun om menneskers forhold til dyr. Smågay, sikkert. Synes ikke det. Vel med mindre du har en seksuell tiltrekning til dyr da av eget kjønn, noe jeg ikke tror. Men å få en tåre i øyet av noe en synes er emosjonelt er jo bare et tegn på følelser. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg