keizersoze Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Ikke på deres nivå i kveld skjønner jeg. Det ble med to halvlitere for meg i kveld så promillen er nok med synkende. Jobber kl 10 i morgen også. Hvis du vil så kan vi legge vekk drikkevarene og ha det sympati-kjedelig med deg. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. august 2020 Forfatter Del Skrevet 7. august 2020 5 minutes ago, HYYYL said: Er det slik katten Demses reagerer når den mener Demses har drukket for mye Hansa? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Det var jo synd men "kr må inn i kassa" Jau, jobber 6-dagers uker hele august. Så blir en solid lønning det der. Lenke til kommentar
Fart-Prympilay Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Spår rødt kort til Forren på mandag. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Er det slik katten Demses reagerer når den mener Demses har drukket for mye Hansa? Han bryr seg ikke, så lenge han får mat. 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 TheIceman10 skrev (Akkurat nå): Spår rødt kort til Forren på mandag. Voldsomt på overtid du var i kveld da, prympi123. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Fotballsur? Vel det er jo mandag.. men fotballen vil vel ikke hjelpe på nei... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 HYYYL skrev (Akkurat nå): Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Tror jeg har med meg HYYYL på denne. Granca gråter nok like mye som Solveig Kloppen av denne, Lenke til kommentar
Fart-Prympilay Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Voldsomt på overtid du var i kveld da, Døgnrytmen er så som så etter ei uke med nattskift, InDeilawepuke! Må "vente" før jeg blir trøtt nok nu. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 TheIceman10 skrev (Akkurat nå): Døgnrytmen er så som så etter ei uke med nattskift, InDeilawepuke! Må "vente" før jeg blir trøtt nok nu. Flott! Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 TheIceman10 skrev (2 minutter siden): Spår rødt kort til Forren på mandag. Godt vi har en spåmann her....Tror vi alle kunne trengt lotto-tallene, om du gidder? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Da har jeg mixet drink til thread. Bare å komme, men ta med sugerør. 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Blir for meget dette for oss edrue. Logoff for Peaky Blinders nå. Kos dere i natt godtfolk! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 HYYYL skrev (2 minutter siden): Selvopplevd? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Ale-Fawk skrev (Akkurat nå): SKKKÅÅÅÅÅÅÅÅL!!! Skåååååååååååååål, Dr. Fawk! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg