Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
TitanSable skrev (1 minutt siden):

Inntrykket jeg fikk i Istanbul for mange år siden er at dersom kjøttet serveres i biter så kalles det kebab. Men var mye godt der.

Har alltid hatt det motsatte inntrykk.. Men her i Norge virker det å være slik.. Når jeg og min far var i Iran i 2006-7 så fikk vi servert kebab hele tiden der, og det var kjempegodt, men til slutt så ble jeg så sabla lei, hehe. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
HYYYL skrev (6 minutter siden):

Har spist endel kebab i tyrkia.
Knallgodt men veldig varierende retter, tror de må ha en million kebaboppskrifter der.

Er jo det som er litt digg, uendelig med måter å lage ting på! Og det trenger jo ikke ta sånn tid heller liksom.

Yiddo10 skrev (Akkurat nå):

Hva slags klesstil kjører dere om dagen? Dette er nok meg. Bare uten skjorta, heller en genser. Og et skjerf, caps bak frem eller lue.

Jeg går i helt vanlige klær jeg hehe. 

Er ikke så veldig fin på det. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (1 minutt siden):

Er jo det som er litt digg, uendelig med måter å lage ting på! Og det trenger jo ikke ta sånn tid heller liksom.

Jeg går i helt vanlige klær jeg hehe. 

Er ikke så veldig fin på det. 

Jeg har dessverre blitt litt for fin på det. Kjøper for mye merkeklær, men ikke sånn at det går utover økonomien. Og jeg ble veldig fascinert av den såkalte casual-kulturen blant fotballfans da jeg bodde i London. Ikke aspektet med vold (det er jeg helt i mot), men synes kleskulturen er ganske fet.

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (Akkurat nå):

Hva slags klesstil kjører dere om dagen? Dette er nok meg. Bare uten skjorta, heller en genser. Og et skjerf, caps bak frem eller lue.

9dc05b985d255f56e31dd8f21fce1723.jpg

Dette er kliss likt meg også! Bortsett fra at jeg har svarte joggesko, shorts eller sort bukse, lyst hår, solbriller, t-skjorte og en annen jakketype.

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (4 minutter siden):

9dc05b985d255f56e31dd8f21fce1723.jpg

Stort sett Hoodie, har flere forskjellige par Converse sko, og et Adidas (Goodyear) sko som var et totalt bomkjøp. Guess jeans forøvrig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
19 minutes ago, Omnia vincit amor said:

Har alltid hatt det motsatte inntrykk..

Jeg har bare vært en gang i Istanbul. Det var tidlig på 2000-tallet og firmaet jeg jobbet i den gangen ga oss en langhelg i Istanbul som bonus med alt inkludert. Jeg skal innrømme at jeg var ikke edru hele tiden og inntrykkene mine kan være preget av det.

Endret av TitanSable
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Granca skrev (1 minutt siden):

Dette er kliss likt meg også! Bortsett fra at jeg har svarte joggesko, shorts eller sort bukse, lyst hår, solbriller, t-skjorte og en annen jakketype.

Nice, jeg synes det er mye bra fra Lyle & Scott, Fred Perry og Bourbon. Har også en fascinasjon for Nike sine hvite sko. Det kan imidlertid føre med seg en ulempe å kle seg sånn når man er på fotballkamp, men har heldigvis aldri havnet i bråk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
dengelgen skrev (Akkurat nå):

Er en stund til, men kjekt å møte folk i IRL og ikke minst drikke. Lurer på om de har skolebrød der nede til lars

Vet ikke om de har skolebrød på det norske bakeriet, men jeg tviler. Tviler dog IKKE på at det hadde blitt mye god mat, drikke, og mye fliring her nede!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Yiddo10 skrev (6 minutter siden):

Ikke aspektet med vold

Er ganske interessant det der.. Hvordan godt voksne mannfolk slåss om hvem som spenner en fotball liksom. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...