keizersoze Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Granca skrev (11 minutter siden): Hun skulle på jobb til 09. Jeg ville seff ikke opp så tidlig, så jeg dro hjem. Har vært der før, da. Neie nei.. Sånt skjer. Sttse på det blir gode greier. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 keizersoze skrev (7 minutter siden): Neie nei.. Sånt skjer. Sttse på det blir gode greier. Jada. Kommer flere dates. Que sera sera. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Granca skrev (2 minutter siden): Jada. Kommer flere dates. Que sera sera. Blir sikkert gode greier mr Snart helg.. Åpner gjerne for muligheter. 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Nå må det vel ha blitt frokost vel. Klokka er snart ti. Lenke til kommentar
RaptorStrike Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Tyttebærtryne skrev (2 timer siden): Nå må det vel ha blitt frokost vel. Klokka er snart ti. Etter jeg sluttet i jobb som innebar fysisk arbeid og nå sitter foran PCen eller i møter store deler av dagen har jeg egentlig droppet måltider frem til lunsj. I hverdagene blir det stort sett en kopp kaffe. Hender dog at jeg tar meg en yoghurt. Føler meg mye bedre enn da jeg måtte tvinge i meg frokost kl 5-6 for å ha energi til å takle en aktiv jobb. Så nei, jeg jeg brøt nattfasten (breakfast) klokken 11. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 RaptorStrike skrev (1 time siden): Etter jeg sluttet i jobb som innebar fysisk arbeid og nå sitter foran PCen eller i møter store deler av dagen har jeg egentlig droppet måltider frem til lunsj. I hverdagene blir det stort sett en kopp kaffe. Hender dog at jeg tar meg en yoghurt. Føler meg mye bedre enn da jeg måtte tvinge i meg frokost kl 5-6 for å ha energi til å takle en aktiv jobb. Så nei, jeg jeg brøt nattfasten (breakfast) klokken 11. Frokost har jeg ikke spist på flere tiår, uavhengig fysisk aktivitet. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. august 2020 Forfatter Del Skrevet 7. august 2020 8 minutes ago, Tyttebærtryne said: Frokost har jeg ikke spist på flere tiår, uavhengig fysisk aktivitet. Dette. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 SirOwen skrev (8 minutter siden): Dette. Innenfor mener du? Du også med samme vane da eller? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Tyttebærtryne skrev (12 minutter siden): Du også med samme vane da eller? Ikke sulten på morran. Blir bare to små skiver etter ei stund. Nattmat ruler derimot! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 HYYYL skrev (57 minutter siden): God morgen. Mornings! Ser at du har begynt å trene Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Var faktisk ikke klar over at HYYYL røkte sigaretter. Har hun fått bart også? Overraskende vending. 1 Lenke til kommentar
Korgutt Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Jeg begynner å bli imponert over hva svenskene får til. Nå har de begynt å gjenoppstå fra de døde ser det ut til. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Korgutt skrev (33 minutter siden): Jeg begynner å bli imponert over hva svenskene får til. Nå har de begynt å gjenoppstå fra de døde ser det ut til. Jesus er nok svensk. Har egentlig hatt mistanken lenge. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Tyttebærtryne skrev (4 timer siden): Frokost har jeg ikke spist på flere tiår, uavhengig fysisk aktivitet. Korrekt. Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Dick her down! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. august 2020 Forfatter Del Skrevet 7. august 2020 6 hours ago, Tyttebærtryne said: Innenfor mener du? Du også med samme vane da eller? Korrekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg