keizersoze Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 SirOwen skrev (6 minutter siden): Jeg ønsker å tro på julenissen. Sier du at du tror han kanskje ikke finnes? Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 17 minutes ago, Tyttebærtryne said: John Carew mente han kunne satse på en karrière som skuespiller. Reklamer for betselskapet Come On er jævlige nok. Han er sikkert inspirert av Vinnie Jones. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. august 2020 Forfatter Del Skrevet 6. august 2020 4 minutes ago, TitanSable said: 1840-versjonen i såfall? Heller 2020-versjonen, føler jeg Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 Just now, SirOwen said: Heller 2020-versjonen, føler jeg Håper virkelig ikke han chatter med småbarn og avtaler å snike seg inn i huset dems for å gi dem gaver mens foreldrene sover. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. august 2020 Forfatter Del Skrevet 6. august 2020 4 minutes ago, keizersoze said: Sier du at du tror han kanskje ikke finnes? Står mellom han, Tingeling og Tannfeen. Er jo grenser for hvor mange mytiske vesener jorden har plass til. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. august 2020 Forfatter Del Skrevet 6. august 2020 1 minute ago, TitanSable said: Håper virkelig ikke han chatter med småbarn og avtaler å snike seg inn i huset dems for å gi dem gaver mens foreldrene sover. Spesielt ikke med tanke på at barn ofte ønsker seg harde gaver.. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. august 2020 Forfatter Del Skrevet 6. august 2020 Alle sovna? Amatører. Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 10 minutes ago, SirOwen said: Alle sovna? Amatører. Har ikke sovnet, men logger av nå. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. august 2020 Forfatter Del Skrevet 7. august 2020 3 minutes ago, TitanSable said: Har ikke sovnet, men logger av nå. Ha en edderkoppfri dvale. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 SirOwen skrev (32 minutter siden): ?Står mellom han, Tingeling og Tannfeen. Er jo grenser for hvor mange mytiske vesener jorden har plass til. Alle gode ting er jo visstnok tre...Men Tingeling? Noe løst tryllestøv som gjør at noen kan fly.. Er det noe å skryte av da? Vi kan jo se fly hele tiden. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. august 2020 Forfatter Del Skrevet 7. august 2020 2 minutes ago, keizersoze said: Alle gode ting er jo visstnok tre...Men Tingeling? Noe løst tryllestøv som gjør at noen kan fly.. Er det noe å skryte av da? Vi kan jo se fly hele tiden. Jo, men det hadde vært greit å kunne fly selv. Slippe å stå i kø i sikkerhetskontrollen osv osv. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Jo, men det hadde vært greit å kunne fly selv. Slippe å stå i kø i sikkerhetskontrollen osv osv. Fly hvor da... Det låses jo ned overalt.. Du ville blitt en ulovlig immigrant...Samtidig så er jeg litt usikker på hvor lenge det der tingelingstøvet tar deg... Så da vil du ikke sloss da, siden du har tvil om tannfeen, og julenissen, men flypulver er gode greier? Tannfeen og julenissen blir det jo noen kroner av. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. august 2020 Forfatter Del Skrevet 7. august 2020 19 minutes ago, keizersoze said: Så da vil du ikke sloss da, siden du har tvil om tannfeen, og julenissen, men flypulver er gode greier? The jury is still out, as explained for 36 minutes ago. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 SirOwen skrev (9 minutter siden): The jury is still out, as explained for 36 minutes ago. Trodde vi var sluttet med slikt i Norge..Men ok da er du litt gammeldags da? Ok dette kan løses.. Hvilke av de nevnte liker du best? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. august 2020 Forfatter Del Skrevet 7. august 2020 6 minutes ago, keizersoze said: Hvilke av de nevnte liker du best? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. august 2020 Forfatter Del Skrevet 7. august 2020 And now I'm out. Good night, all ballet dancers!! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Dere har oppfylt innleggskravet mens jeg har vært på en vellykket date, ser jeg. Flott! Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Hehe. Definitivt jurys out..Den andre tror jeg ikke appellerer til ballettdansere engang. Det var en snodig vri fra de figurene vi pratet om. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Dere har oppfylt innleggskravet mens jeg har vært på en vellykket date, ser jeg. Flott! Nekter jeg å tro..Vellykket så hadde du ikke skrevet her nå ? Men godt det gikk bra. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 keizersoze skrev (5 minutter siden): Nekter jeg å tro..Vellykket så hadde du ikke skrevet her nå ? Men godt det gikk bra. Hun skulle på jobb til 09. Jeg ville seff ikke opp så tidlig, så jeg dro hjem. Har vært der før, da. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg