Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå):

Ja, men nevnte person var den eneste som var opptatt av seg selv, på høyoktan. 

De andre var muligens overrasket over at jeg ikke lot det stå til. 

Godt ingen ble slått ihvertfall, og får håpe vedkommende har skjerpet seg.  Men det er jo noe drit da. Er vel ofte alle litt egoistiske. Når jeg ser de åpner en ny kasse, så går jeg gjerne ut av køen for å være først der. Ikke ufin da.. slipper jo folk forbi også om det er noe.

Lenke til kommentar
TitanSable skrev (9 minutter siden):

Er det neste uke fadderukene begynner? Det finnes vel en fare for at det blir noen fester der også.

Ja, jeg tror det. Har bare lest såvidt at skolen skal ha en kombinasjon av digitalt og fysisk der, men vet ikke så mye mer om det siden jeg går sisteåret. Blir vel fort noen fester der, som får oppslag i avisene ja.

Lenke til kommentar
TitanSable skrev (1 minutt siden):

Det var da et utrolig politisk ukorrekt søk. Ønsker du at PST skal flagge meg som kvinnehater?

Hehe, om de bryr seg om slikt, så ja. Er jo noen morsomme videoer der. Ikke min feil at det er opptil flere damer som sliter med å håndtere en bil.

Lenke til kommentar
15 minutes ago, TitanSable said:

Er dere gode sjåfører?

Bedre enn dette? 

Skal ikke mye til. 

Etter min mening bør dette kvalifisere til krav om oppkjøring på nytt, all den tid sjåføren ikke har et snev av kontroll på hvordan h*n skal betjene sitt eget kjøretøy. Plassen er jo så stor at h*n kunne fint kjøre den knøttbilen inn uten å rygge. Ser jo også at vedkommende hindrer øvrig trafikk når h*n har gitt opp og kjører avgårde.

Lenke til kommentar
Just now, SirOwen said:

Etter min mening bør dette kvalifisere til krav om oppkjøring på nytt, all den tid sjåføren ikke har et snev av kontroll på hvordan h*n skal betjene sitt eget kjøretøy. Plassen er jo så stor at h*n kunne fint kjøre den knøttbilen inn uten å rygge. Ser jo også at vedkommende hindrer øvrig trafikk når h*n har gitt opp og kjører avgårde.

Jeg ønsker å tro at dette er arrangert for å lage den youtube-videoen. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...