Elgen. Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 TitanSable skrev (Akkurat nå): Det blir jo som om vi som har opplevd verden før internett skulle feire at "nå har vi tilgang til all verdens informasjon" ved å sitte og skrive tull på et forum på natten Den var meget fiffig, Titan! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. august 2020 Forfatter Del Skrevet 6. august 2020 3 minutes ago, TitanSable said: Det blir jo som om vi som har opplevd verden før internett skulle feire at "nå har vi tilgang til all verdens informasjon" ved å sitte og skrive tull på et forum på natten... Elegant selfburn der. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. august 2020 Forfatter Del Skrevet 6. august 2020 2 minutes ago, Stormoen33 said: Det er korrekt! Fikk meg en saftig karamell da jeg skulle teste om det var mer juice i batteriene på en slik en.. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 Ser forøvrig at Granca "vant dagen" her inne 5.august med 52 omdømmepoeng, jeg ble nummer 2 med 49 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Ser forøvrig at Granca "vant dagen" her inne 5.august med 52 omdømmepoeng, jeg ble nummer 2 med 49 Uvirkelig, Deng. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Fikk meg en saftig karamell da jeg skulle teste om det var mer juice i batteriene på en slik en.. Har testet ut det samme, det var ikke så godt nei Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 TitanSable skrev (4 minutter siden): Det blir jo som om vi som har opplevd verden før internett skulle feire at "nå har vi tilgang til all verdens informasjon" ved å sitte og skrive tull på et forum på natten... Besnærende sammenligning, men: så er det noe som kolliderer:) PS: jeg holdt på å slå ned et menneske på butikken da tiltakene trådte inn. Heldigvis har jeg impulskontroll, selv om det stilles tvil til det av og til. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 (endret) TitanSable skrev (7 minutter siden): Det kan jeg forstå, blant annet fordi det blir en slags deprimerende stemning i samfunnet når ting lukkes ned. Det jeg ikke forstår er at man benytter friheten til å ikke vaske seg samt hoste på hverandre. Det blir jo som om vi som har opplevd verden før internett skulle feire at "nå har vi tilgang til all verdens informasjon" ved å sitte og skrive tull på et forum på natten... Ja, jeg kan forstå det selv. Har synes det har vært et helvete å ha digital undervisning på skoler til tider. Det har fungert ypperlig, men man savner det sosiale og det å være fysisk på skolen. Jeg skulle ønske jeg kunne dra på ferie i utlandet, dra på fotballkamper i England også videre. Likevel har jeg innstilt meg på at dette vil vare en stund, og tenker at man følger det som er av restriksjoner. Det er mest sannsynlig snakk om en veldig liten del av et helt liv. Og om det kan bidra til å spare liv, så har ikke jeg noe behov for å absolutt måtte dra på ferie til syden. Men som du skriver, så er det fascinerende hvor folk glemmer. Har sett altfor mye rart i Oslo i løpet av denne sommeren. Festene i parkene, som har vært, er et eksempel på hvor fort folk glemmer disse tingene. Jeg savner en fest i ny og ne selv, men håper ikke jeg hadde begynt sånn selv om jeg har endel kompiser som skal kysse og tafse når promillen blir stigende. Haha, fin den siste der. Endret 6. august 2020 av Yiddo10 Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 3 minutes ago, SirOwen said: Elegant selfburn der. Selvironi er som alkohol: hvis det brukes i moderate mengder så kan det bidra til en positiv stemning. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Fikk meg en saftig karamell da jeg skulle teste om det var mer juice i batteriene på en slik en.. Haha, heldigvis var det andre som gjorde det før jeg fikk noen grunn til å gjøre det. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Uvirkelig, Deng. Virkelig uvirkelig! Vi ga vel tomler/lyspærer til hverandre ut over natten og han vant 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. august 2020 Forfatter Del Skrevet 6. august 2020 3 minutes ago, dengelgen said: Ser forøvrig at Granca "vant dagen" her inne 5.august med 52 omdømmepoeng, jeg ble nummer 2 med 49 Skjønner ikke helt hvilke tidspunkt de regner, for når jeg søker på Leaderboard med 5. august, får jeg: Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 dengelgen skrev (3 minutter siden): Har testet ut det samme, det var ikke så godt nei Curiosity killed the cat? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. august 2020 Forfatter Del Skrevet 6. august 2020 2 minutes ago, TitanSable said: Selvironi er som alkohol: hvis det brukes i moderate mengder så kan det bidra til en positiv stemning. Gammelt jungelord Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 Tror jammen meg jeg kan ligge an til å skrive min første eksamen denne høsten i natt hvis dette her fortsetter. Frivillig, men flott å få trening. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 Logoff for Peaky Blinders no. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. august 2020 Forfatter Del Skrevet 6. august 2020 3 minutes ago, Tyttebærtryne said: PS: jeg holdt på å slå ned et menneske på butikken da tiltakene trådte inn. Hva skjedde? Slikket han på morellene mens han talte i tunger? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Curiosity killed the cat? Korrekt! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 (endret) Uppsss. Beklager. Leste i farten: content cunt. Endret 6. august 2020 av Tyttebærtryne tekstkorrigering Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 (endret) https://www.diskusjon.no/pastleaders/ Her så jeg, Owen Endret 6. august 2020 av dengelgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg