Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

TitanSable skrev (Akkurat nå):

Det blir jo som om vi som har opplevd verden før internett skulle feire at "nå har vi tilgang til all verdens informasjon" ved å sitte og skrive tull på et forum på natten

Den var meget fiffig, Titan! 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
TitanSable skrev (4 minutter siden):

Det blir jo som om vi som har opplevd verden før internett skulle feire at "nå har vi tilgang til all verdens informasjon" ved å sitte og skrive tull på et forum på natten...

Besnærende sammenligning, men: så er det noe som kolliderer:)

PS: jeg holdt på å slå ned et menneske på butikken da tiltakene trådte inn. Heldigvis har jeg impulskontroll, selv om det stilles tvil til det av og til. 

Lenke til kommentar
TitanSable skrev (7 minutter siden):

Det kan jeg forstå, blant annet fordi det blir en slags deprimerende stemning i samfunnet når ting lukkes ned.

Det jeg ikke forstår er at man benytter friheten til å ikke vaske seg samt hoste på hverandre.

Det blir jo som om vi som har opplevd verden før internett skulle feire at "nå har vi tilgang til all verdens informasjon" ved å sitte og skrive tull på et forum på natten...

Ja, jeg kan forstå det selv. Har synes det har vært et helvete å ha digital undervisning på skoler til tider. Det har fungert ypperlig, men man savner det sosiale og det å være fysisk på skolen. Jeg skulle ønske jeg kunne dra på ferie i utlandet, dra på fotballkamper i England også videre. Likevel har jeg innstilt meg på at dette vil vare en stund, og tenker at man følger det som er av restriksjoner. Det er mest sannsynlig snakk om en veldig liten del av et helt liv. Og om det kan bidra til å spare liv, så har ikke jeg noe behov for å absolutt måtte dra på ferie til syden.

Men som du skriver, så er det fascinerende hvor folk glemmer. Har sett altfor mye rart i Oslo i løpet av denne sommeren. Festene i parkene, som har vært, er et eksempel på hvor fort folk glemmer disse tingene. Jeg savner en fest i ny og ne selv, men håper ikke jeg hadde begynt sånn selv om jeg har endel kompiser som skal kysse og tafse når promillen blir stigende.

Haha, fin den siste der.

Endret av Yiddo10
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...