Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SirOwen skrev (2 minutter siden):

Bruker av og til renskåret lammekjøtt, som krydres etter smak og behag. Ferske pitabrød og ferske grønnsaker. Totalen er imidlertid helt avhengig av sausen/dressingen, og den beste av de beste serveres på Dronningens Kebab på Kirkeristen i Oslo. De bruker også ekte kjøtt, ikke ferdigtygget farse som 90 % av kebabsjappene sverger til. Jeg kjøpte en større flaske med dressingen fra Dronningens Kebab for noen år siden, den ble tom ganske kjapt. Det er som Aftenposten skriver: "Dressingen er god nok grunn til å besøke Dronningens Kebab". 

FASIT!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
SirOwen skrev (3 minutter siden):

Bruker av og til renskåret lammekjøtt, som krydres etter smak og behag. Ferske pitabrød og ferske grønnsaker. Totalen er imidlertid helt avhengig av sausen/dressingen, og den beste av de beste serveres på Dronningens Kebab på Kirkeristen i Oslo. De bruker også ekte kjøtt, ikke ferdigtygget farse som 90 % av kebabsjappene sverger til. Jeg kjøpte en større flaske med dressingen fra Dronningens Kebab for noen år siden, den ble tom ganske kjapt. Det er som Aftenposten skriver: "Dressingen er god nok grunn til å besøke Dronningens Kebab". 

Vi hadde tidligere en ganske god kebabsjappe i Bergen, men den er ikke lengre den samme da eierne ble byttet ser det ut til, og dressingen ble endret til å ha karri i den.. Veldig kjipt, da jeg likte å spise der fra tid til annen. 

Skal sies at stedet ble stengt flere ganger da, men kan ikke huske å ha blitt særlig dårlig av maten der, jeg likte den. 

dengelgen skrev (3 minutter siden):

Her var det liv! Mye matprat

Hvor har du vært i natt? Sen tid å komme på! :p 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
2 minutes ago, HYYYL said:

Har spist endel kebab i tyrkia.
Knallgodt men veldig varierende retter, tror de må ha en million kebaboppskrifter der.

Inntrykket jeg fikk i Istanbul for mange år siden er at dersom kjøttet serveres i biter så kalles det kebab. Men var mye godt der.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...