Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Granca skrev (Akkurat nå):

Et spørgsmaal til Dem, O allvitende: Kan man bli homoseksuell av å ligge i gapahuk?

Hugser eg ikkje heilt feil, så kan gymnastikk Læreren min frå viaregåande bekrefte detter. Eg skl imildertid ringe hanner i morgo for å få bekreftede denner historie. Er vi riktig så heldige vil denner historie komme på trykk på min blogg. utrolig at den fortsatt lever.

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
dengelgen skrev (Akkurat nå):

Prestasjonsangst, Ohlai?

Absolutt, men har mest av alt lyst til å spille Nintendo med vennene mine. Orker ikke å rengjøre og sånt heller. Det er jo faktisk en ripe i lakken for meg. Man ber aldri damen med hjem til seg selv hvis det ikke er noe seriøst.

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
HYYYL skrev (Akkurat nå):

Stril.

Aaaaaaaltfor lengt til Hardanger for å kalt stril. I gamle dager kom strilene roende til Bergen for å selge varer for så å ro hjem igjen samme dag. 
Å ro fra Hardanger til Bergen er ikke gjort på en dag SI

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Granca skrev (Akkurat nå):

Kom til å tenke på Thomas Andre (Harald Eia) som ringte reguleringstannlegen sin for å spørre om han ville bli med på telttur. Er så bra!

Jeg har nok sett det, men det er ganske vagt akkurat nå. Thomas Andre er jo en legende, så dette må jeg faktisk få sett igjen snart.

• Liker 1
Lenke til kommentar
dengelgen skrev (Akkurat nå):

Hardanger

Vi har satt oss som neste mål å dra på telttur i Hardanger. Pandemien strekker seg sikkert langt ut i neste år også, så jeg ser for meg en ny norgesferie. Tror imidlertid ikke vi skal ta med telt da. Vi havner helt sikkert på hotell igjen.

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
dengelgen skrev (1 minutt siden):

Aaaaaaaltfor lengt til Hardanger for å kalt stril. I gamle dager kom strilene roende til Bergen for å selge varer for så å ro hjem igjen samme dag. 
Å ro fra Hardanger til Bergen er ikke gjort på en dag SI

Alle med Striladalekt,
De som au i mange ord, jau osv.
Brei i munnen når de snakker med litt underbitt, haha
Som i hardanger, Sogn osv

• Liker 1
Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (2 minutter siden):

Jeg har nok sett det, men det er ganske vagt akkurat nå. Thomas Andre er jo en legende, så dette må jeg faktisk få sett igjen snart.

Flott fyr, som er litt fornuftig og streit. Ikke en taper i det hele tatt!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...