Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dengelgen skrev (Akkurat nå):

Du må jo opp å stå av og til og han må jo tisse en gang i blant, men det er vel detaljer i det store og det hele?

Ja, men ikke når den sitter på fanget. Elsker jo å gå tur selv. Rusling er en finfin hobby.

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (1 minutt siden):

Høres ut som et fint tempo for meg også. 
Om du skaffer deg hund, hva med Granca da? Skal den være med? Kennel i flere måneder eller hva?

Det er dette som stopper meg fra å ha hund. Dessverre.

Rusler gjerne hele dagen på Granca. Hyppig avbrudt av benkesitting med noe drikke eller is eller frukt. Eller alt av dette på en gang.

Lenke til kommentar
Granca skrev (Akkurat nå):

Sophus. Gullende snill. Ble 13 år gammel.

Stilig navn! 
Vi hadde 2 katter (ikke samtidig) Alexander og Lurven - ene ble påkjørt og den andre fikk i seg rottegift så da konkluderte vi med at det ikke var meningen at vi skulle ha katt -har senere fått mild katteallergi. 

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Stilig navn! 
Vi hadde 2 katter (ikke samtidig) Alexander og Lurven - ene ble påkjørt og den andre fikk i seg rottegift så da konkluderte vi med at det ikke var meningen at vi skulle ha katt -har senere fått mild katteallergi. 

Dyr er herlige. Spesielt pattedyr og fugler. Ser alt av dyreprogram.

Lenke til kommentar

Forsåvidt er det jo det, men synes det er bedre med David Attenbourogh eller hvordan det skrives... han begynner å bli bra gammel etterhvert....94 år ja -det får en si! 

Joda, heller det seff. Men jeg ser litt på dyrlegeprogram også. Mye hunder der.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...