Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Granca skrev (5 minutter siden):

Kjønnslemlestelse, æresdrap, tvangsekteskap, barnebruder, vold i og utenfor ekteskap, ikke selvbestemt abort, tildekking av hele eller deler av kroppen, begrenset arverett, begrenset bevegelsesfrihet og gud(?) vet hva... Og dette foregår i høyeste grad i dag i store deler av verden også. Ren ondskap!

Dessverre har vi også høyreekstreme her i vårt lille land som mener de samme tingene som du nevner her.. 

Folk som Breivik har slik mentalitet, og det er faktisk skremmende mange av dem rundt omkring om du leser på diverse fora.. Om du leser på 4chan f.eks så kommer disse meningene fram som normale.. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
HYYYL skrev (Akkurat nå):

Småjenter, jenter og kvinner blir voldatt og brent levende etterpå.
Verre tortur finnes neppe.

Nei. I tillegg har du masse human trafficing, der jenter blir solgt og tvunget ut i prostisjon. Man blir så forbannet av tanken...

• Liker 1
Lenke til kommentar
5 minutes ago, Stormoen33 said:

India er vel kroneksempelet på ondskap mot kvinner.

Jeg har jobbet sammen med mange indere og har vært der flere ganger.

Den virkelige ondskapen ligger i samfunnet. De kvinnene som har kommet opp statusmessig og har det bra som ignorerer det som skjer. Samfunnet ødelagt når slikt skjer.

Nå skal det sies at indere virker veldig skilt av regioner, men alikevel...

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (1 minutt siden):

Husker hun på bussen, hva i all verden får folk til å gjøre slikt? Og så måtte det vel en lovendring til for at det skulle være mulig å gi dødsstraff? 

Ja husker den saken.
Hun ble voldtatt av flere menn deretter med en jernstang, tilslutt dro de ut innvoller.
Hun døde tiltross for flere operasjoner.

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
8 minutes ago, SirOwen said:

når jeg vil lage kebab.

Jeg liker kebab, men klarer ikke å konkurrere med kebabsjappene på pris eller smak.
Har forsøkt å saktesteike kjøttdeig, kjøpe ferdig oppskjært, prøvd all verdens krydder og sauser.
Men: kebabsjappene lager bedre kebab enn meg. Irriterende!!!

Endret av TitanSable
Lenke til kommentar
SirOwen skrev (2 minutter siden):

Når jeg skal lage kebab, må pitabrødene være så store som overhodet mulig. 

Selvfølgelig, spør på en kebabsjappe om å få kjøpe noen pitabrød av dem. Det gjorde jeg. Må selvfølelig kjøpe kebab av dem i ny og ne, men det går bra.

Lenke til kommentar
TitanSable skrev (2 minutter siden):

Jeg liker kebab, men klarer ikke å konkurrere med kebabsjappene på pris eller smak.
Har forsøkt å saktesteike kjøttdeig, kjøpe ferdig oppskjært, prøvd all verdens krydder og sauser.

Da er det ihvertfall en ting jeg er bedre på enn deg Titan.?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
TitanSable skrev (8 minutter siden):

Nå skal det sies at indere virker veldig skilt av regioner, men alikevel...

Hørt om muslimske indere som har blitt drept fordi de spiste ku.. Vet ikke helt om det er så veldig skilt fra religion da. Så har du en ekstremist som sitter som president.. 

Lenke til kommentar
Just now, Stormoen33 said:

Da er det ihvertfall en ting jeg er bedre på enn deg Titan.?

Jeg tror 100/100 vil velge det samme hvis de får valget tidlig i livet:

* Du kan bli flink til å lage mat og en mester på kebab
eller
* Du kan bli flink til å time hvordan du skal poste innlegg på internettforum på et forhåndsbestemt tidspunkt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Ale-Fawk skrev (10 minutter siden):

Kvinner i dag vet ikke hvor godt de har det. Ikke hør på det feministiske tullet til hyyyl. Ingen blir brent levende, og likestilling er nærmere enn noen gang. Saken med kvinner er at de aldri blir fornøyde, skal alltid klage på noe. Godt Hillary ikke vant i 2016. Kvinner er roten til all ondskap i verden. Ikke la de få for mye makt, da misbruker de den.

Ikke følgt med på nyheter i det siste? Snakk om en sak fra India. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...