Stormoen33 Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Har en misstanke om at det kan være noe tyttebær å finne i terrenget bak hytta til Tyttebær altså ... Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Nå schnaccer vi! Haiii.. la oschs gå borte på puben og skjenke oss nokke kvinns. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Har en misstanke om at det kan være noe tyttebær å finne i terrenget bak hytta til Tyttebær altså ... Hehe. Du tror han er en sauebonde du og? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 keizersoze skrev (Akkurat nå): Haiii.. la oschs gå borte på puben og skjenke oss nokke kvinns. Noe sånt. Blir til vintern. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Tur med hund er forøvrig et godt sjekketips for menn, også de desperate. 1 1 Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Lun stemning i thread Fin tråd dette. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 keizersoze skrev (2 minutter siden): Hehe. Du tror han er en sauebonde du og? Nei, han er nok ikke bonde, kan ikke dra på hytta hver helg da vet du ... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 HYYYL skrev (Akkurat nå): Fin tråd dette. Mhm -noen planer til helgen? Ser at det er meldt 25 grader her. Du snakket noe om en familiehytte - er den langt vekke? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Stormoen33 skrev (3 minutter siden): Har en misstanke om at det kan være noe tyttebær å finne i terrenget bak hytta til Tyttebær altså ... Blåbær er vesentlig nærmere, for ikke å snakke om krekling. Tyting og molte må jeg reise til. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 keizersoze skrev (4 minutter siden): Hehe. Du tror han er en sauebonde du og? Jeg anbefaler demses å lese injurielovgivningen, NØYE. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Tur med hund er forøvrig et godt sjekketips for menn, også de desperate. Er jo en samtalestarter, men deretter så er det jo opp til en selv. Og det er jo gjerne bare ett minutt eller to. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 HYYYL skrev (4 minutter siden): Fin tråd dette. Absolutt. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Nei, han er nok ikke bonde, kan ikke dra på hytta hver helg da vet du ... En rik bonde som tar sauene med seg? Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Mhm -noen planer til helgen? Ser at det er meldt 25 grader her. Du snakket noe om en familiehytte - er den langt vekke? Har ikke noen planer. Ca 2 timer kjøring til familiehytten. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 keizersoze skrev (Akkurat nå): Er jo en samtalestarter, men deretter så er det jo opp til en selv. Og det er jo gjerne bare ett minutt eller to. Beklager, høres ut som du har dårlige erfaringer? Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Jeg anbefaler demses å lese injurielovgivningen, NØYE. Ojj. Er det injurierende å kalle folk bønder? Jaja. Kjekt å vite, men jeg tror ikke jeg tar det til meg. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Da kaster jeg inn håndkleet for ikveld, rett til køys nå. Snakkes i morgen Godtfolk. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Snakkes i morgen Godtfolk. Sov godt. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 keizersoze skrev (Akkurat nå): Ojj. Er det injurierende å kalle folk bønder? Jaja. Kjekt å vite, men jeg tror ikke jeg tar det til meg. Ja, når det er åpenbart at sannheten er helt annen. De hører fra min advokat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg