Granca Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Om jeg ville valgt hund fremfor barn. Hell yaeh! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Hell yaeh! Ikke når du har barn fra før av. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Aldri hatt hund eller barn -mest sannsynlig kommer jeg aldri til å få noen av delene heller Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Ikke når du har barn fra før av. Har egentlig aldri vært aktuelt. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Har egentlig aldri vært aktuelt. Har skjønt det. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Har egentlig aldri vært aktuelt. Man må jo bare følge sin egen følelse overfor dette, har full forståelse for dem som velger å ikke få barn. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 (endret) Tyttebærtryne skrev (3 minutter siden): Har skjønt det. Passer dårlig for et ekstremt nattemenneske som meg. Dessuten foretrekker jeg dem eldre enn 6 ca. Så ferdigpakke er ikke HELT utelukket. I hvert fall for en stund. Elgen hadde vært en flott far, jeg hadde vært trøtt, sur og ussel som far. Endret 4. august 2020 av Granca Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 4. august 2020 Forfatter Del Skrevet 4. august 2020 Ferdig med frokosten. Coop Pizza Margherita får terningkast 4 (svak) Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 dengelgen skrev (4 minutter siden): Aldri hatt hund eller barn -mest sannsynlig kommer jeg aldri til å få noen av delene heller Du vet du får de på veldig forskjellige måter sant? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Elgen hadde værrt en flott far, Fordi jeg er glad og positiv? Flott! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Ferdig med frokosten. God formiddag. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 keizersoze skrev (1 minutt siden): Du vet du får de på veldig forskjellige måter sant? Har fått med meg såpass ja..... Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Har fått med meg såpass ja..... Treffer deg plutselig en tøs som gir deg en hund Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Fordi jeg er glad og positiv? Flott! Mistenker at du er omgjengelig, omtenksom, tilgivende og tålmodig. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): God formiddag. God formiddag...Sånn.. Nærmer det seg ikke tyttebærsesong nå? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Mistenker at du er omgjengelig, omtenksom, tilgivende og tålmodig. Der har du meg! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 keizersoze skrev (Akkurat nå): Nærmer det seg ikke tyttebærsesong nå? Jo da, men jeg har allerede hatt trynet mitt der. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 keizersoze skrev (3 minutter siden): en tøs som gir deg en hund Nå schnaccer vi! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Granca skrev (2 minutter siden): Mistenker at du er omgjengelig, omtenksom, tilgivende og tålmodig. Om man fyller på med snill, bittelitt sta og altetende, så har man meg, in person. PS: ikke si dette til dronninga. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Jo da, men jeg har allerede hatt trynet mitt der. Vel noen steder må en jo ha trynet sitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg