BrorneDin Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Straffe vel? Dommer konfererer med VAR i dette øyeblikk. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Straffe vel? Kan se ut som en åpenbar straffbar felling det der ja, men hun faller jo som en potetsekk, så litt usikker. Skal konferere med noen bønder som vet hvordan potetsekker faller. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Hvis jeg får meg hund, så skal den hete Granca. Eventuelt Grancen. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Jau, men da har me konferert, bønda heller mot potetsekk. Då er det filming og raudt kort. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Grancen Høres kult nok ut. Da har du iallefall en som er glad når du kommer hjem, alltid, og en som faktisk møter opp på Byneset. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Då er det filming og raudt kort. Skandale. !!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Dere er en festlig gjeng. Skåååål!? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Høres kult nok ut. Da har du iallefall en som er glad når du kommer hjem, alltid, og en som faktisk møter opp på Byneset. Absolutt. Og det blir IKKE manbun på hodet. Eller dogbun, som det da heter. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Litt skål går jo ann. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Litt skål går jo ann. Miniskål? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): iallefall en som er glad når du kommer hjem, alltid Dette er det aller, aller flotteste med hunder. Elsker deg betingelsesløst. Alltid. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Miniskål? Minihepp. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Dette er det aller, aller flotteste med hunder. Elsker deg betingelsesløst. Alltid. Når man har hund, så bør man lure på hva man har kvinnfolk til. No offence, anyone. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Elsker deg betingelsesløst. Hehe, i motsetning til barn? Får mye pekefinger fra veslejenta på to år, men nå er det vel meg hun har lært det av også. Men hun er veldig kosete da. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Får-i-skål? Står over. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): i motsetning til barn? Barn er nærmest uten unntak, veldig lojale overfor sine foreldre, men de logrer neppe etter å ha fått kjeft. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Granca skrev (3 minutter siden): Får-i-skål? Aldri spist. Selvfølgelig keen på å prøve. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): men de logrer neppe etter å ha fått kjeft. Får ikke kjeft, hun får beskjed. For liten for kjeft. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Får ikke kjeft, hun får beskjed. For liten for kjeft. Jeg snakket om barn generelt. Om jeg ville valgt hund fremfor barn. Hell no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg