Deila Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 HYYYL skrev (30 minutter siden): Har du drukket mer på kveldstid siste 6 mnd? I såfall drikk mindre på kveldstid. Om ikke, ta en tur til legen. Hmm får prøve å drikke litt mindre på kveldstid kanskje. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Deila skrev (7 minutter siden): Hmm får prøve å drikke litt mindre på kveldstid kanskje. Det er vel ca 1/2 år siden viruset begynte å herje. Om du har vært i hjemmekarantene så har kanskje døgnrytmen og spise/drikkevaner forandret seg litt. Husk at endel mat også inneholder mye veske, om du spiser mer på kveldstid nå enn tidligere. 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 (endret) HYYYL skrev (4 minutter siden): Det er vel ca 1/2 år siden viruset begynte å herje. Om du har vært i hjemmekarantene så har kanskje døgnrytmen og spise/drikkevaner forandret seg litt. Husk at endel mat også inneholder mye veske, om du spiser mer på kveldstid nå enn tidligere. Det kan nok ha en sammenheng ja. Begynte under nedstengningen og hjemmekontor tiden dette. Søvnen blir avbrutt hver natt av dette. Irriterende. Endret 4. august 2020 av Deila Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Det kan nok ha en sammenheng ja. Begynte under nedstengningen og hjemmekontor tiden dette. Søvnen blir avbrutt hver natt av dette. Irriterende. Da er det nok det som er årsaken, sikkert iiriterdende ja men lett å gjøre noe med. Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Deila skrev (1 time siden): Våkner opp hver natt/morning av at jeg er pisstrengt og må tisse. All kaffen du tømmer i deg som vil ut ? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Er ikke det der for søtt selv for deg Granca? 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Stormoen33 skrev (3 minutter siden): Er ikke det der for søtt selv for deg Granca? Jo, det er nesten det. Men jeg elsker hunder. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Granca skrev (6 minutter siden): Men jeg elsker hunder. Gjør vel alle? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Tyttebærtryne skrev (4 minutter siden): Gjør vel alle? Det bør i hvert fall være sånn. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Det bør i hvert fall være sånn. Hunden er fortsatt mennesket beste venn, kanskje særlig menn. Gaffatape er nr. to. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 (endret) Jeg elsker f eks også hunden til HYYYL, og har lyst til å kose med den. Samme hvordan den ser ut. Stjeler ofte kos av fremmede hunder, uten å skjemmes. Endret 4. august 2020 av Granca Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Granca skrev (10 minutter siden): Stjeler ofte kos av fremmede hunder, uten å skjemmes. Du og Alex, hånd i hånd. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Har ellers lite til felles med Alex R. Håper jeg. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Håper jeg. Håper vel alle. 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 4. august 2020 Forfatter Del Skrevet 4. august 2020 Morgen God, alle lysende bjeller!! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 God morgen ja, Falun, en deltaker altså. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 God morgen trådtreller og trådsneller! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg