Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Granca skrev (1 minutt siden):

Neida, menneskeheten trenger jo barn/nye generasjoner. Men skilsmisseprosenten er vel nesten 50%, og enda flere burde skilt seg. Det er samlivet som er vanskelig og slitsomt. Ikke så mye barnestyret, tror jeg.

Ikke at jeg er noen ekspert, men henger ikke alt det der sammen?

Lenke til kommentar
Granca skrev (1 minutt siden):

Synes ikke det er så fint på Granca, til det er det for tørt. Men i nordvest er det en del nedbør og derfor ganske frodig

Knall i padden.. Håper det er der du er da, da det virker det er der jeg kan føle meg mest som heme, vel siden det er ganske kjedelig å være på ferie, det vet jo alle som har kommet hem. Vel med noen unntak selvsagt, men det er alltid godt å komme hjem stort sett.

Lenke til kommentar
keizersoze skrev (1 minutt siden):

Knall i padden.. Håper det er der du er da, da det virker det er der jeg kan føle meg mest som heme, vel siden det er ganske kjedelig å være på ferie, det vet jo alle som har kommet hem. Vel med noen unntak selvsagt, men det er alltid godt å komme hjem stort sett.

Nei, der har jeg faktisk ikke vært en gang, selv om jeg har vært der i et par år til sammen. Men det tar vel bare 1,5 timer å kjøre dit elns.

Men kjedelig, det blir det ikke!!! Det kan jeg love.

Lenke til kommentar

Våkner opp hver natt/morning av at jeg er pisstrengt og må tisse. Sykt irriterende. Holdt på sånn i sikkert 6 mnd nå. Hjelper ikke å pisse før man legger seg heller. Finnes det noen kjerringråd mot detter fenomen?

Lenke til kommentar
Deila skrev (50 minutter siden):

Våkner opp hver natt/morning av at jeg er pisstrengt og må tisse. Sykt irriterende. Holdt på sånn i sikkert 6 mnd nå. Hjelper ikke å pisse før man legger seg heller. Finnes det noen kjerringråd mot detter fenomen?

Har du drukket mer på kveldstid siste 6 mnd?
I såfall drikk mindre på kveldstid.
Om ikke, ta en tur til legen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...