Granca Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Neida, menneskeheten trenger jo barn/nye generasjoner. Men skilsmisseprosenten er vel nesten 50%, og enda flere burde skilt seg. Det er samlivet som er vanskelig og slitsomt. Ikke så mye barnestyret, tror jeg. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Neida, menneskeheten trenger jo barn/nye generasjoner. Men skilsmisseprosenten er vel nesten 50%, og enda flere burde skilt seg. Det er samlivet som er vanskelig og slitsomt. Ikke så mye barnestyret, tror jeg. Ikke at jeg er noen ekspert, men henger ikke alt det der sammen? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Granca skrev (3 minutter siden): Det er samlivet som er vanskelig og slitsomt. Kan i allefall være det. Og hadde det ikke vært for oss menn, så ville det gått fint. 2 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Kan i allefall være det. Og hadde det ikke vært for oss menn, så ville det gått fint. Riktig. Men kjekt med litt sexing av og til, ja. Enig der. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Tyttebærtryne skrev (8 minutter siden): Kan i allefall være det. Og hadde det ikke vært for oss menn, så ville det gått fint. Hehe. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Granca skrev (8 minutter siden): Glesvær. Pent. Ikke ille det der. Ikke bare i syden det er pent 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 keizersoze skrev (2 minutter siden): Ikke bare i syden det er pent Synes ikke det er så fint på Granca, til det er det for tørt. Men i nordvest er det en del nedbør og derfor ganske frodig. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Synes ikke det er så fint på Granca, til det er det for tørt. Men i nordvest er det en del nedbør og derfor ganske frodig Knall i padden.. Håper det er der du er da, da det virker det er der jeg kan føle meg mest som heme, vel siden det er ganske kjedelig å være på ferie, det vet jo alle som har kommet hem. Vel med noen unntak selvsagt, men det er alltid godt å komme hjem stort sett. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 keizersoze skrev (1 minutt siden): Knall i padden.. Håper det er der du er da, da det virker det er der jeg kan føle meg mest som heme, vel siden det er ganske kjedelig å være på ferie, det vet jo alle som har kommet hem. Vel med noen unntak selvsagt, men det er alltid godt å komme hjem stort sett. Nei, der har jeg faktisk ikke vært en gang, selv om jeg har vært der i et par år til sammen. Men det tar vel bare 1,5 timer å kjøre dit elns. Men kjedelig, det blir det ikke!!! Det kan jeg love. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Men kjedelig, det blir det ikke!!! Det kan jeg love. Høres bra ut. Tror deg på den der. Men jeg har lovet å hjelpe til med et gulv imorgen, så vi får ta noen pina colada litt senere mr.. Enjoy 1 Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 God morgen. Deilige late dager. 2 Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Hei HYYYL. Savner deg i VGD. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 lsklars skrev (2 minutter siden): Hei HYYYL. Savner deg i VGD. ❤️ Takk Kommer kanskje tilbake litt senere. 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Våkner opp hver natt/morning av at jeg er pisstrengt og må tisse. Sykt irriterende. Holdt på sånn i sikkert 6 mnd nå. Hjelper ikke å pisse før man legger seg heller. Finnes det noen kjerringråd mot detter fenomen? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Deila skrev (22 minutter siden): Finnes det noen kjerringråd mot detter fenomen? Bend over. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Deila skrev (50 minutter siden): Våkner opp hver natt/morning av at jeg er pisstrengt og må tisse. Sykt irriterende. Holdt på sånn i sikkert 6 mnd nå. Hjelper ikke å pisse før man legger seg heller. Finnes det noen kjerringråd mot detter fenomen? Har du drukket mer på kveldstid siste 6 mnd? I såfall drikk mindre på kveldstid. Om ikke, ta en tur til legen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg