Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Tragisk sånn verden har blitt ja. Føler med deg og krysser fingrene for at familien har det bra. Dessverre er det bedre nå enn da. Det er dessverre mindre vold i verden i dag enn det var tidligere, men det betyr ikke nødvendigvis at det er bra med vold.. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Ale-Fawk skrev (Akkurat nå): da Skal du bryne deg på taco-mekking i morra? Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Verden hadde vært et adskillig triveligere sted uten religion og annen overtro. Uten tvil. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Våkna kl 18 i dag, så det ble ikke noe middag idag.. Ble en kjapp butikk tur og ikke så mye mer. Må få fikset døgnrytmen min altså.. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Tar med 100 øl Ikke frist Basse nå! Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 2 minutes ago, Omnia vincit amor said: Det er dessverre mindre vold i verden i dag enn det var tidligere, Jeg vet vi skal være snille mot moderatorer, men... jeg håper dette er en skrivefeil. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Omnia vincit amor skrev (1 minutt siden): Må få fikset døgnrytmen min altså.. Helt i orden, vi klarer oss fint på egenhånd vi. ? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 HYYYL skrev (Akkurat nå): Uten tvil. Ikke minst for dere kvinner. Herlighet, så mye dritt som har rammet(og fremdeles rammer) kvinner gjennom religion! Og da snakker jeg ikke bare om islam, dessverre. Det kommer sikkert til å ta hundre år til før dette blir bra. 1 Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Basse Tipper det var han som klaget på et innlegg jeg skrev på vgd i kveld, ble slettet. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 TitanSable skrev (1 minutt siden): Jeg vet vi skal være snille mot moderatorer, men... jeg håper dette er en skrivefeil. Hehe, tenker du med dessverre? Ja, tror det kom ut feil, men ja, jeg tror vi har mindre vold i dag enn det vi hadde for 100 år siden f.eks. I dag har vi menneskerettigheter, og lover som beskytter en. Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 3 minutes ago, Omnia vincit amor said: Må få fikset døgnrytmen min altså.. Kjent problemstilling. Har ødelagt døgnrytmen min alt for ofte (stort sett på grunn av jobb). Det gjør vondt å rette den opp. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Ikke minst for dere kvinner. Herlighet, så mye dritt som har rammet(og fremdeles rammer) kvinner gjennom religion! Og da snakker jeg ikke bare om islam, dessverre. Det kommer sikkert til å ta hundre år til før dette blir bra. Kun fantasien som setter grenser for ondskapen kvinner har blitt og blir utsatt for i religionens navn. 1 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 TitanSable skrev (Akkurat nå): Kjent problemstilling. Har ødelagt døgnrytmen min alt for ofte (stort sett på grunn av jobb). Det gjør vondt å rette den opp. Mhm.. Og jeg skal ut av døren ikke så veldig tidlig, men tidligere enn jeg ellers skal imorgen så da er det litt ekstra kjedelig å være trøtt. Men det går sikkert fint. Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Just now, Omnia vincit amor said: Hehe, tenker du med dessverre? Ja, tror det kom ut feil, men ja, jeg tror vi har mindre vold i dag enn det vi hadde for 100 år siden f.eks. I dag har vi menneskerettigheter, og lover som beskytter en. Jeg leste det som at "dessverre" peker på nedgangen av vold. Dersom det er mindre vold vil jeg påstå at "heldigvis er det mindre vold nå enn tidligere". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 TitanSable skrev (Akkurat nå): Jeg leste det som at "dessverre" peker på nedgangen av vold. Dersom det er mindre vold vil jeg påstå at "heldigvis er det mindre vold nå enn tidligere". Var nok det jeg tenkte å skrive, ja. Kom ut litt feil. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 (endret) HYYYL skrev (Akkurat nå): Kun fantasien som setter grenser for ondskapen kvinner har blitt og blir utsatt for i religionens navn. Kjønnslemlestelse, æresdrap, tvangsekteskap, barnebruder, vold i og utenfor ekteskap, ikke selvbestemt abort, tildekking av hele eller deler av kroppen, begrenset arverett, begrenset bevegelsesfrihet og gud(?) vet hva... Og dette foregår i høyeste grad i dag i store deler av verden også. Ren ondskap! Endret 20. februar 2020 av Granca 1 Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Just now, Granca said: Og dette foregår i høyeste grad i dag i store deler av verden også. Ren ondskap! Og til og med der det ikke foregår finnes det fremdeles folk med disse holdningene. Tar dessverre en god stund til før dette blir rett. 2 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Kjønnslemlestelse, æresdrap, vold i og utenfor ekteskap, ikke selvbestemt abort, tildekking av hele eller deler av kroppen, begrenset arverett, begrenset bevegelsesfrihet og gud(?) vet hva... Og dette foregår i høyeste grad i dag i store deler av verden også. Ren ondskap! India er vel kroneksempelet på ondskap mot kvinner. 1 Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 (endret) Stormoen33 skrev (3 minutter siden): neksempelet på ondskap mot kvinner. Småjenter, jenter og kvinner blir voldtatt og brent levende etterpå. Verre tortur finnes neppe. Endret 20. februar 2020 av HYYYL 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg