Tyttebærtryne Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): Pulp Fiction er filmkunst fra øverste hylle. Enig, Travolta er faktisk ganske så kul, selv om han har noe begrensede ferdigheter, men Samuel er dritkul uansett hva han gjør. MEN: Antony Hopkins i Silence of the lambs tar fortsatt kaka hos meg. Gærning i riktig(e) film(er). Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 3. august 2020 Forfatter Del Skrevet 3. august 2020 1 minute ago, Tyttebærtryne said: Gærning i riktig(e) film(er). Den kaka toppes for meg av Jack Nicholson i The Shining. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Hei, og velkommen til filmforumet (jeg mener ikke dette er beste scenen fra filmen, holder en knapp på kafeen? Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Enig, Travolta er faktisk ganske så kul, selv om han har noe begrensede ferdigheter, men Samuel er dritkul uansett hva han gjør. MEN: Antony Hopkins i Silence of the lambs tar fortsatt kaka hos meg. Gærning i riktig(e) film(er). Litt artig at den filmen, egentlig en type 2b film, var det som skulle kjøre Travolta opp på toppen på stjernehimmelen igjen, etter han egentlig var ute. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Den kaka toppes for meg av Jack Nicholson i The Shining. Jack, sinnsyk faen, og helt der oppe. Konkurrerer med Hopkins om å være mest troverdig gærning. De er muligens ikke helt i vater noen av dem. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Den kaka toppes for meg av Jack Nicholson i The Shining. Hehe. Han er god der. Tenker på det så har han vel spilt gal i mange filmer.. Dyktig er han nå. Tror ikke han er gal, selv om det virker slik. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Dont you fucking move, or ill execute everyfucking one of you.. Sorry jeg satt på filmen. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 3. august 2020 Forfatter Del Skrevet 3. august 2020 3 minutes ago, Tyttebærtryne said: De er muligens ikke helt i vater noen av dem. Sikkert nettopp det som gjør dem så utrolig gode til det de driver med. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Sikkert nettopp det som gjør dem så utrolig gode til det de driver med. Får bare håpe at vi her ikke ikke er like gode moduskandidater. Her er beste scenen fra Pulp Fiction (og da har jeg hoppet over fartsdumpen): Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 3. august 2020 Forfatter Del Skrevet 3. august 2020 18 minutes ago, HYYYL said: Kvinner er lykkeligere uten barn eller ektemenn Temmelig skeptisk til den undersøkelsen, mtp hvordan kvinner som får barn uttrykker glede over nettopp det. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Temmelig skeptisk til den undersøkelsen, mtp hvordan kvinner som får barn uttrykker glede over nettopp det. Forskningen er ganske klar. Bare til å google.https://www.google.com/search?channel=crow2&client=firefox-b-d&q=single+kvinner+mest+lykkelig 1 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Menn er lykkeligere med øl og Playstation 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 1 minute ago, Sydvest said: Menn er lykkeligere med øl og Playstation Korrekt. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Fra ene linken: ekteskapet gavner menn mer enn kvinner, i alle fall i våre dager og når det kommer til helse. Menn reddes bort fra mye uheldig livsførsel når de gifter seg, blir passet på, pleiet, sendt til lege, og spiser sunnere, mens kvinner får barnepass, deltidsjobb, vaskebøtter og etter hvert (ofte) en pleiepasient. Eldre metastudier anslår at menn vinner 7 år i levetid på å gifte seg, kvinner ingen. 1 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 (endret) Men det er jo logisk. Kvinner som ikke ofrer kropp og karriere for å produsere barn får et "bedre" liv enn sine søstre med barn. På motsatt side høster gifte menn frukter av en partner som hjelper de å klatre i arbeidslivet. Endret 3. august 2020 av Sydvest Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 HYYYL skrev (4 minutter siden): blir passet på Jo, det kan jeg være med på, men det er neppe av hensyn til mannen. Makan til rør. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 3. august 2020 Forfatter Del Skrevet 3. august 2020 10 minutes ago, HYYYL said: Forskningen er ganske klar. Jeg tipper dette er i samme gate som klimaforskningen. Ulike forskere kommer med ulike resultater. Hva med alle kvinner som sier at det lykkeligste de har opplevd er å få barn? Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Hva med alle kvinner som sier at det lykkeligste de har opplevd er å få barn? All forskning viser at man ikke bllir lykkeligere av å få barn, man kan oppleve mye lykke med å få barn men også mye bekymring, stress, mangel på søvn osv -https://www.google.com/search?channel=crow2&client=firefox-b-d&q=blir+man+lykkeligere+av+å+få+barn%3F 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 3. august 2020 Forfatter Del Skrevet 3. august 2020 5 minutes ago, HYYYL said: All forskning viser at man ikke bllir lykkeligere av å få barn Tok meg 3 sekunder å finne en forskning som motbeviser dette. https://forskning.no/samliv-sosiale-relasjoner-psykologi/foreldre-er-lykkeligere/705303 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Man velger å vektlegge det som passer en best selv. Litt som at jeg velger LFC og RBK fremfor andre lag. Det neste blir vel at kvinner ikke vet sitt eget beste. De er i parforhold med menn, og får attpåtil barn, selv om de skulle vært single. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg