Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dengelgen skrev (1 minutt siden):

Nå er jeg bare en innflyttet harding i denne byen men bergensere tilhører ikke en egen "stamme" som ikke ligner på folk fra Trøndelag, Møre og Romsdal eller Oslo. 

Å joda. De er jo for faen ikke fra Norge en gang. Det er bare i Bergen nordlendinger utbasunerer at de er bergensere. 

De trenger ikke unnskyldning for å prate engang. 

Lenke til kommentar
5 minutes ago, Deila said:

Hehe sykeste jeg har vært med på når jeg var på den Rema 1000 ved meg som har nest størst omsetning i hele Norge. Den var helt ribbet. Aldri sett en så tom butikk før og folk hamstret hermetikk og dopapir som om de skulle leve i et bomberom i 100 år uten mulighet for å gå på butikken igjen. 

Ja, utrolig hvor stor påvirkningskraft media har på folk som ikke evner å tenke selv.

Lenke til kommentar
Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden):

Å joda. De er jo for faen ikke fra Norge en gang. Det er bare i Bergen nordlendinger utbasunerer at de er bergensere. 

De trenger ikke unnskyldning for å prate engang. 

Det er en ganske ok følelse å si det man vil..

Lenke til kommentar
SirOwen skrev (2 minutter siden):

Ja, utrolig hvor stor påvirkningskraft media har på folk som ikke evner å tenke selv.

Er det det det går i da? Men rart er det jo, all den tid butikkene bare fyller på og tjener mer penger, og din lommebok blir tynnere.

Lenke til kommentar
Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå):

Muligens Pulp Fiction. 

Uansett: Samuel er en av de kuleste. 

Det høres riktig ut ..God. dette skal jeg jo kunne.. har jo sett den ørten ganger. Ja Jackson duger så det suser. Blir det fusk om jeg googler? Det blir vel det...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...