Tyttebærtryne Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Deila skrev (Akkurat nå): folk hamstret hermetikk og dopapir som om de skulle leve i et bomberom i 100 år uten mulighet for å gå på butikken igjen. De kunne med stor fordel forblitt der, evt. blitt kjørt midtfjords ................. pent iført betongsko. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Nå er jeg bare en innflyttet harding i denne byen men bergensere tilhører ikke en egen "stamme" som ikke ligner på folk fra Trøndelag, Møre og Romsdal eller Oslo. Å joda. De er jo for faen ikke fra Norge en gang. Det er bare i Bergen nordlendinger utbasunerer at de er bergensere. De trenger ikke unnskyldning for å prate engang. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): God natt Folkens. Jepp, etter Brille er ferdig. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 3. august 2020 Forfatter Del Skrevet 3. august 2020 5 minutes ago, Deila said: Hehe sykeste jeg har vært med på når jeg var på den Rema 1000 ved meg som har nest størst omsetning i hele Norge. Den var helt ribbet. Aldri sett en så tom butikk før og folk hamstret hermetikk og dopapir som om de skulle leve i et bomberom i 100 år uten mulighet for å gå på butikken igjen. Ja, utrolig hvor stor påvirkningskraft media har på folk som ikke evner å tenke selv. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Her var det ikke noe vettigt å lese logoff Om du Lingon prøver å være morsom så er det ingen som ler og jeg er faen meg ikke bergenser en gang! Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Å joda. De er jo for faen ikke fra Norge en gang. Det er bare i Bergen nordlendinger utbasunerer at de er bergensere. De trenger ikke unnskyldning for å prate engang. Det er en ganske ok følelse å si det man vil.. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 keizersoze skrev (Akkurat nå): Det er en ganske ok følelse å si det man vil.. Correctomundo. PS: forventer ikke at andre skal være enig med meg. Bare så det er sagt. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): Ja, utrolig hvor stor påvirkningskraft media har på folk som ikke evner å tenke selv. Er det det det går i da? Men rart er det jo, all den tid butikkene bare fyller på og tjener mer penger, og din lommebok blir tynnere. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 dengelgen skrev (3 minutter siden): Om du Lingon prøver å være morsom så er det ingen som ler og jeg er faen meg ikke bergenser en gang! Nå tar du det personlig, faktisk, hvilket ikke var meningen. Beklager om jeg rørte ved noe. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Correctomundo. PS: forventer ikke at andre skal være enig med meg. Bare så det er sagt. correctomundo.. Var det Samuel l Jackson? Jeg husker ikke hvilken film. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 keizersoze skrev (Akkurat nå): correctomundo.. Var det Samuel l Jackson? Jeg husker ikke hvilken film. Muligens Pulp Fiction. Uansett: Samuel er en av de kuleste. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Muligens Pulp Fiction. Uansett: Samuel er en av de kuleste. Det høres riktig ut ..God. dette skal jeg jo kunne.. har jo sett den ørten ganger. Ja Jackson duger så det suser. Blir det fusk om jeg googler? Det blir vel det... Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 3. august 2020 Forfatter Del Skrevet 3. august 2020 5 minutes ago, keizersoze said: Er det det det går i da? Men rart er det jo, all den tid butikkene bare fyller på og tjener mer penger, og din lommebok blir tynnere. ??? Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): ??? Du ser ut som tre spørsmålstegn.. Hvorfor??? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 keizersoze skrev (6 minutter siden): correctomundo correctAmundo er det visstnok. 1 Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Kvinner er lykkeligere uten barn eller ektemenn og lever lengre. https://www.nettavisen.no/livsstil/ny-studie---kvinner-er-lykkeligere-uten-barn-eller-ektemann/3423689780.html 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 3. august 2020 Forfatter Del Skrevet 3. august 2020 Pulp Fiction er filmkunst fra øverste hylle. Ferdig snakka. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): correctAmundo er det visstnok. Ah. kaffescenen, men det var vel mot slutten og ikke ...vel skal ikke si for mye om folk ikke har sett den..Men den kofferten..... Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 SirOwen skrev (3 minutter siden): Pulp Fiction er filmkunst fra øverste hylle. Ferdig snakka. Tror ikke Tarantino greier å toppe den, men det skal jo godt gjøres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg