Tyttebærtryne Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Javel? Ja da, det er bare en liksombonde som praktiserer frivillig ord deling. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Skjer ikke mye der gitt, annet enn et par rånere på bensinstasjonen og lettkledde Traktor-Laila som blir sjekket opp av 10 andre gutter. Stay away er moralen der altså. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 For å skifte tema så hører jeg på denne Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Morrissey og The Cure er omtrent like ille for meg. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 (endret) Går det i dass igjen med korona nå? 66 nye smittede i går. Endret 3. august 2020 av Deila Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Går det i dass igjen med korona nå? 66 nye smittede i går. Håper ikke det, men det må helt klart skjerpes. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 3. august 2020 Forfatter Del Skrevet 3. august 2020 1 minute ago, Deila said: Går det i dass igjen med korona nå? 66 nye smittede i går. Uheldig valg av uttrykk, for nå kommer vel alle sauene der ute til å hamstre sekker med dopapir igjen. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Ser Brille. Bergensere får velfortjent gjennomgå: - vi har ikkje korps, vi har buuuuekorrrpsss. - vi har ikkje fjell, vi har syyyyyv fjell. - vi har ikkje amfetamin, vi har meeetafmetamiiiiiin. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Går det i dass igjen med korona nå? 66 nye smittede i går. Hallo i luken! Hvordan går det i Sverige? Har ikke fulgt med i sommer. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Hvordan går det i Sverige? Har ikke fulgt med i sommer. De lever. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Bergensere får velfortjent gjennomgå: Kan du slutte med den JÆVLA negativiteten din!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Kan du slutte med den JÆVLA negativiteten din!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Hallo i uken. Jeg driver med folkeopplysning her. 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Logoff for Peaky blinders her nå. Snakkes. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 3. august 2020 Forfatter Del Skrevet 3. august 2020 Multitasking her, VÅKS-tråden og The Umbrella Academy. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Logoff for Peaky blinders her nå. Snakkes. Såkalt "hjemmekontor". Løsere enn joggebukse, ......................... som man har på hjemme. Noen må faktisk møte opp på kontoret, og stå i fare for å bli avslørt. Tenker dere aldri på oss? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 SirOwen skrev (6 minutter siden): Uheldig valg av uttrykk, for nå kommer vel alle sauene der ute til å hamstre sekker med dopapir igjen. Hehe sykeste jeg har vært med på når jeg var på den Rema 1000 ved meg som har nest størst omsetning i hele Norge. Den var helt ribbet. Aldri sett en så tom butikk før og folk hamstret hermetikk og dopapir som om de skulle leve i et bomberom i 100 år uten mulighet for å gå på butikken igjen. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Hallo i uken. Jeg driver med folkeopplysning her. Å surre med gamle fordommer er ikke folkeopplysning. Nå er jeg bare en innflyttet harding i denne byen men bergensere tilhører ikke en egen "stamme" som ikke ligner på folk fra Trøndelag, Møre og Romsdal eller Oslo. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Såkalt "hjemmekontor". Løsere enn joggebukse, ......................... som man har på hjemme. Noen må faktisk møte opp på kontoret, og stå i fare for å bli avslørt. Tenker dere aldri på oss? Går permanent i joggebukse og en myk hettegenser om dagen med hjemmekontor. Er i ferd med å bli en slask, og blir nok enda mer slask etter minst 5 måneder til med hjemmekontor. Dusjer ikke hver dag en gang lenger. Men typ annenhver dag kanskje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg