Tyttebærtryne Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 He, he, he. For noen er dette faktisk viktigere enn mye annet: SEn vinner Klikket sent Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Har funnet Art på bussen: Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Jeg går i bane. Du er sola, jeg er månen. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Dette er Svein Bjarte eller muligens HYYYL på bussen: Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 3. august 2020 Forfatter Del Skrevet 3. august 2020 1 minute ago, Deila said: Har funnet Art på bussen: Her hadde det bare vært å svare "Nei, pappa" like mange ganger som psykingen ropte. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 La beina på bordet til en kompis for mange år siden. Han sa noe, jeg lo (misforstod hva han sa), før han deretter slo beina mine av bordet. Vi har ikke truffet hverandre på mange år, men det skyldes helt andre ting. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Jeg runka helt bakerst på bussen en gang. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 (endret) SirOwen skrev (2 minutter siden): Her hadde det bare vært å svare "Nei, pappa" like mange ganger som psykingen ropte. Men jeg har faktisk opplevd dette selv på kollektiv transport flere ganger. Gamle mennesker som begynner sånn som det der og sier at jeg må ta ned beina fra setet. Slår aldri feil at det alltid er gamle mennesker også. Endret 3. august 2020 av Deila Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Deila skrev (2 minutter siden): Dette er Svein Bjarte eller muligens HYYYL på bussen: HYYYL er utelukket. Tyngre psykiatri vi snakker om her. Var foranledningen at det var nye landsmenn på bussen? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): HYYYL er utelukket. Tyngre psykiatri vi snakker om her. Var foranledningen at det var nye landsmenn på bussen? Svein Bjarte, eller muligens Fjøsbonden. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Ale-Fawk skrev (1 minutt siden): Jeg runka helt bakerst på bussen en gang. Holder det ikke med tannbleking, og pizza 24/7? 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Psykt hvor mye jeg har sluppet unna når jeg tenker på det. Runka i Fredrikstadmarka en gang også. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Liksombønder kan være litt vanskelig å oppdage. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Liksombønder kan være litt vanskelig å oppdage. Neida, de er lette å oppdage. De vet ikke hvilken traktor de har eller hva slåmaskina heter og så videre ... Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Nå har vi havnet i Gjøvik sentrum. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Neida, de er lette å oppdage. De vet ikke hvilken traktor de har eller hva slåmaskina heter og så videre ... Point taken. Kombinerer du det med frivillig ord deling, så er du i mål. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Nå har vi havnet i Gjøvik sentrum. Gjøvik til Fagernes, fin kjøretur. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Kombinerer du det med frivillig ord deling, så er du i mål. Javel? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Nå har vi havnet i Gjøvik sentrum. Skjer ikke mye der gitt, annet enn et par rånere på bensinstasjonen og lettkledde Traktor-Laila som blir sjekket opp av 10 andre gutter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg