keizersoze Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Går ikke rundt med angst for sånt. Aldri. Blir nok bedre situasjon til vinteren der nede. De kan ikke tillate seg annet. Kan ikke leve av bare sol og sand. Svalbard er uaktuelt. Har ikke angst jeg heller. Er frisk og rask. Vil bare ikke ødelegge livene gjerne for de jeg møter, og de jeg er glad i. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 keizersoze skrev (2 minutter siden): Harlan Coben tror jeg ikke jeg har hørt om engang...krim/spenning det også? Absolutt. Se filmen ''Tell no-one'' hvis du ikke har sett den. Helt fantastisk thriller! Harlans bok. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Granca skrev (4 minutter siden): Absolutt. Se filmen ''Tell no-one'' hvis du ikke har sett den. Helt fantastisk thriller! Harlans bok. Må jeg lære meg fransk? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 keizersoze skrev (1 minutt siden): Må jeg lære meg fransk? Fins vel tekstet. Tror den ligger på Netflix. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Fins vel tekstet. Tror den ligger på Netflix. Ok..Så den er franskspråklig da? Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Det gjør jo ingenting om den er det, men da ja håper jeg den er tekstet på enten engelsk eller noe.. for ellers skjønner jeg ikke bæret. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 (endret) Fransk, ja. Er topp-10-film of all times for meg. Og jeg har sett MYE! Men tekstet på norsk på netflix, vel. Har det ikke selv. Endret 3. august 2020 av Granca Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Fransk, ja. Er topp-10-film of all times for meg. Og jeg har sett MYE! Men tekstet på norsk på netflix, vel. Har det ikke selv. Har ikke det selv heller. Skal nok få ordnet den med tekst allikevel. Ser den har fått gode omtaler. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Ikke bare begynn å se den. Kan ikke dele opp denne, altså. Alt for spennende og fascinerende. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Granca skrev (5 minutter siden): Ikke bare begynn å se den. Kan ikke dele opp denne, altså. Alt for spennende og fascinerende. Jeg lover. 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 På tide å legge seg, si? Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 God morgen. Sov til kl 11.30 i dag, fantastisk. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 HYYYL skrev (22 minutter siden): Sov til kl 11.30 i dag, fantastisk. Mornings! Deilig å få sove ut, ja Lenke til kommentar
Granca Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 HYYYL skrev (1 time siden): God morgen. Sov til kl 11.30 i dag, fantastisk. Flott å leve uten vekkerklokke, ja. Luksus i hverdagen. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Har fått lakrisen jeg bestilte allerede. NAM - saltet som fulgte med er ganske sterkt men knallgodt. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 HYYYL skrev (Akkurat nå): NAM VÅKS! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Blir det luftig i Bergen nå? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 5 hours ago, HYYYL said: Har fått lakrisen jeg bestilte allerede. NAM - saltet som fulgte med er ganske sterkt men knallgodt. NAM! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg