Elgen. Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Jo da, litt trøst der. Gode sosiale sammenkomster i hyttenabolaget trekker jo opp. Godt å høre 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Granca skrev (7 minutter siden): Håper du ikke fikk noe blekksprut heller. Så slipper du å spise det. Vel, en jeg kjenner fikk blekksprut fra båt med stang i helgen. Skandale at han kastet den ut. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Skandale at han kastet den ut. Ja. Bra agn. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Langt bedre som måltid. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): God natt godtfolk! Har ikke du lagt deg? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Langt bedre som måltid. Syke ting. Hvordan gikk det på golfkurset? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Hvordan gikk det på golfkurset? Utsatt. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 2. august 2020 Forfatter Del Skrevet 2. august 2020 Lite søvn forrige natt, så gjør det smarte og finner senga asap. Dere garvede matroser får holde hjulene igang©™ God natt, alle trøttinger!! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Lite søvn forrige natt, så gjør det smarte og finner senga asap. Dere garvede matroser får holde hjulene igang©™ God natt, alle trøttinger!! I overkant trøtt der altså. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): I overkant trøtt der altså Men sover hun tyngre enn Dem selv? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Granca skrev (4 minutter siden): golf Av en eller annen grunn så tror jeg at jeg kunne blitt en ok golfspiller, helt uten å ha prøvd. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Men sover hun tyngre enn Dem selv? Neppe:) Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Av en eller annen grunn så tror jeg at jeg kunne blitt en ok golfspiller, helt uten å ha prøvd. Det er nok ikke umulig. Er De god til å kaste med stang? Ligner jo litt. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 (endret) SirOwen skrev (10 minutter siden): God natt, alle trøttinger!! Litt trøtt jeg også, Var oppe før 08:00 i dag, hallo i luken©™ Sjekker inn frisk og opplagt om ikke altfor lenge Endret 2. august 2020 av dengelgen 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Er De god til å kaste med stang? Ligner jo litt. Høvelig, being modest. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Høvelig 2 u: Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Granca skrev (1 minutt siden): 2 u: Beklager. Trykker ikke på linker med slikt tvilsomt utseende. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): tvilsomt utseende. Er jo raggae, jo! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Granca skrev (3 minutter siden): Er jo raggae, jo! Fortsatt tvilsomt. Case closed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg