Elgen. Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Fikk sparken i sin andre periode med AIK. Røk hjemme mot Djurgården. Dette kan en av mine kompiser (hooligan hos Djurgården) bekrefte. Har fått med meg dette (altså ikke det med din kompis,anyway) Noen har ymtet frampå med et comeback for Norling men nei -tar heller Mons Ivar "bjøllesau" Mjelde da Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Har fått med meg dette (altså ikke det med din kompis,anyway) Noen har ymtet frampå med et comeback for Norling men nei -tar heller Mons Ivar "bjøllesau" Mjelde da Huff, fatter ikke at det skal være så vanskelig. Har jo på mange måter sammenstilt Brann med Spurs. Samme møkka sesong på sesong. Det så jo bra ut med Poch, men neida. Nå er man i det mørkeste av det mørke. 1 Lenke til kommentar
WaltonBreckRd Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Huff, fatter ikke at det skal være så vanskelig. Har jo på mange måter sammenstilt Brann med Spurs. Samme møkka sesong på sesong. Det så jo bra ut med Poch, men neida. Nå er man i det mørkeste av det mørke. Dere var en shady straffe og en ellers døll kamp unna å vinne Champions League (hey, stort sett sånn Mourinho vinner sine). Verden er utrolig spesiell. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 WaltonBreckRd skrev (Akkurat nå): Dere var en shady straffe og en ellers døll kamp unna å vinne Champions League (hey, stort sett sånn Mourinho vinner sine). Verden er utrolig spesiell. Joda, men den straffen kan vel uansett forsvares. Men var i hvert fall på vei til noe. Nå ser det bekmørkt ut, men man gir seg aldri. 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 2. august 2020 Forfatter Del Skrevet 2. august 2020 Sccchhkåøllll 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Huff, fatter ikke at det skal være så vanskelig. Har jo på mange måter sammenstilt Brann med Spurs. Samme møkka sesong på sesong. Det så jo bra ut med Poch, men neida. Nå er man i det mørkeste av det mørke. Huff og huff -Brann er jo mer lik Newcastle i så måte, fanatiske fans som er møkkalei hele laget. Som Doddo sa det så flott i en podcast: "Vi har suttet på karamellen fra 2007 ganske lenge nå, den har mistet all smak" Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 (endret) Nei, nu er hanner Owen driten fuld Endret 2. august 2020 av Yiddo10 1 Lenke til kommentar
WaltonBreckRd Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Joda, men den straffen kan vel uansett forsvares. Men var i hvert fall på vei til noe. Nå ser det bekmørkt ut, men man gir seg aldri. Utrolig trist at det knakk for Pochettino. Jeg så den ikke komme (tippet dere på 2 eller 3 før sesongen tror jeg). Han er en jeg virkelig kunne tenkt meg i Liverpool etter Klopp. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Huff og huff -Brann er jo mer lik Newcastle i så måte, fanatiske fans som er møkkalei hele laget. Som Doddo sa det så flott i en podcast: "Vi har suttet på karamellen fra 2007 ganske lenge nå, den har mistet all smak" Ja, men cred til Newcastle sine fans. Ikke oppkjøp av Saudi. Og som en kuriositet; min første kamp i England var i Newcastle og det da det bare vare stående supportere. Det var helt sinnsykt. Doddo sier mye klokt skjønner jeg. På tide å komme seg videre. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Sccchhkåøllll Dette kan bli stygt! Du legger deg vel i sengeklær som er brukt 1 natt i natt? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 2. august 2020 Forfatter Del Skrevet 2. august 2020 2 minutes ago, Yiddo10 said: Nei, nu er hanner Owen driten fuld hellyeah Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Bra gjeng her nå. Kan informere om at jeg liker dere. 1 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 2. august 2020 Forfatter Del Skrevet 2. august 2020 1 minute ago, dengelgen said: Dette kan bli stygt! Du legger deg vel i sengeklær som er brukt 1 natt i natt? skallsove på liverpoolrommet til lompis Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): hellyeah Var det noen liverbirds med flotte damestumper på festen? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Psyk thread Det meste kan skje. Og gjør det. Lenke til kommentar
WaltonBreckRd Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Var det noen liverbirds med flotte damestumper på festen? mmmm Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): lompis Oversatt: Liverpoolkompis Dette går bra, Owen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg