BrorneDin Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Vi husker alle(?) gatekjøkkenmordet. Stakkars Gry! Jau, men Sjølsakten 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 WaltonBreckRd skrev (3 minutter siden): Henter meg en ny PAULANER Reklamens makt er stor! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Drikker Becks. Utnytter at det er så billig. Lenke til kommentar
WaltonBreckRd Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Brann derimot er de hjelpeløses hjelper som vanlig..... Dere er en av Norges få storklubber!!! På tide dere får dere en trener som får dere til å prestere som en. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Ser på Basil Fawlty, der har du en mann som har kontroll på det meste... Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Jau, men Sjølsakten De fant vel aldri noe lik? Visste Dykkan at Walton nå er det vanligste herrenavn på/i Grenland? Lenke til kommentar
WaltonBreckRd Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Drikker Becks. Utnytter at det er så billig. Becks er bra og billig, ja! Tyskerne kan øl. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Granca skrev (Akkurat nå): De fant vel aldri noe lik? Visste Dykkan at Walton nå er det vanligste herrenavn på/i Grenland? Nei, nu har eg aldrig. Er dem etterforSkar? 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 (endret) Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Drikker Becks. Utnytter at det er så billig. Er det naa blitt saa billig at De bruker det i toilettcisternen oxo? Da gir jeg meg ende over! Endret 2. august 2020 av Granca Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 WaltonBreckRd skrev (Akkurat nå): Becks er bra og billig, ja! Tyskerne kan øl. Ja, ble faktisk litt overrasket over at det finnes så billig på Kiwi. Spesielt siden det er importøl, men man takker og bukker. 2 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Er det naa blitt saa billig at De bruker det i toilettcicternen oxo? Da gir jeg meg ende over! Dette har jeg ingen ytterligere kommentar til. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Dette har jeg ingen ytterligere kommentar til. Hm. Da blir det så godt som umulig for meg aa vite om jeg skl gi meg ende over. De har satt meg i knipe! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 WaltonBreckRd skrev (Akkurat nå): Dere er en av Norges få storklubber!!! På tide dere får dere en trener som får dere til å prestere som en. Ja, alle trenere vi har hatt siste 40 år (og nei jeg overdriver ikke) har prestert null og niks ETTER de har fått sparken. Unntaket er Rikard Norling som vant Allsvenskan med AIK men det er 1 trener på 40 år!! Hadde vi hatt en SKIKKELIG trener hadde vi ikke sunget "som i nittensekstitre!" men som i nittennittitre" eller noe slikt 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Hm. Da blir det så godt som umulig for meg aa vite om jeg skl gi meg ende over. De har satt meg i knipe! Jau, eg e ein lurden Dreier noken gonge 1 Lenke til kommentar
WaltonBreckRd Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Ja, alle trenere vi har hatt siste 40 år (og nei jeg overdriver ikke) har prestert null og niks ETTER de har fått sparken. Unntaket er Rikard Norling som vant Allsvenskan med AIK men det er 1 trener på 40 år!! Hadde vi hatt en SKIKKELIG trener hadde vi ikke sunget "som i nittensekstitre!" men som i nittennittitre" eller noe slikt Jeg husker Rikard Norling og den utrolige HYPEN fra bergenserne. Det endte vel i nedrykk? ?? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Er dette deres Mekka? Daier og øl HURRA! 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 WaltonBreckRd skrev (Akkurat nå): Jeg husker Rikard Norling og den utrolige HYPEN fra bergenserne. Det endte vel i nedrykk? ?? Det er korrekt, det tar LITT av her i byen noen ganger kan man si Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 dengelgen skrev (3 minutter siden): Rikard Norling som vant Allsvenskan med AIK Fikk sparken i sin andre periode med AIK. Røk hjemme mot Djurgården. Dette kan en av mine kompiser (hooligan hos Djurgården) bekrefte. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Vært mange flotte innlegg i aften, men ingen om knutekål. Vanskelig å fatte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg