BrorneDin Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Husker det var en graffitti i Oslo "Hasj fører til batikk" -tror det er mye sannhet i det. Man har jo også turistattraksjonen "sædfuck" på Bøler. Bør ikke gå glipp av den. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): en graffitti En grafitto, flere grafitti. Nå føler jeg meg litt pirkete, faktisk. Lenke til kommentar
WaltonBreckRd Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Du har jo fått godt betalt for null innlegg, da. Ganske utrolig hvordan eg får det til 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): turistattraksjonen "sædfuck" på Bøler. Signert med TM, ventelig? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Nå føler jeg meg litt pirkete, faktisk Samme som en giro flere giri? 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Signert med TM, ventelig? Jau, kvem andre? 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 WaltonBreckRd skrev (Akkurat nå): Ganske utrolig hvordan eg får det til Ja. Hva synes du om Odd nå, da? Uten Børven. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Granca skrev (2 minutter siden): grafitto, Høres ut som kjønnsorganet til ei gammel hore spør du meg..... Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Samme som en giro flere giri? Usikker der, faktisk. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Høres ut som kjønnsorganet til ei gammel hore spør du meg..... Søtt bilde. Det heter jo faktisk en spaghetto også. I den grad det blir brukt. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Yiddo10 skrev (3 minutter siden): Jau, kvem andre? Tror du han vansmekter nå? Hu der er vel lei allerede. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Det heter jo faktisk en spaghetto også. I den grad det blir brukt "Du har en spaghetto på haken" Kan jo forekomme 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Tror du han vansmekter nå? Hu der er vel lei allerede. Det einaste eg veit er at me kan lena oss tilbaka og nyte underholdninga. 1 Lenke til kommentar
WaltonBreckRd Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Ja. Hva synes du om Odd nå, da? Uten Børven. Jeg hadde null forventninger når de valgte å gå for Nornes. Både med og uten Børven (han kommer nok tilbake med halen mellom beina en gang uansett) krysset jeg bare fingra for at ikke Fagermo hadde gjort seg for viktig. Etter de første to kampene tenkte jeg at dette blir en tung sesong, men nå ser det mer ut som det vanlige under Fagermo egentlig; når vi er på slår vi hvem som helst, så blir det for ujevnt iløpet av en hel sesong. Skal jeg tippe oss en plass blir det rett bak toppen et sted. Kanskje 4-6-7 plass?? 1 Lenke til kommentar
WaltonBreckRd Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Henter meg en ny PAULANER 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Det var det jeg trodde. At Walton er fra Telemarkens gamle fylke. Respekt. 2 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 WaltonBreckRd skrev (1 minutt siden): når vi er på slår vi hvem som helst Ja. Positivt overrasket. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Det var det jeg trodde. At Walton er fra Telemarkens gamle fylke. Respekt. Vi husker alle(?) gatekjøkkenmordet. Stakkars Gry! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Brann derimot er de hjelpeløses hjelper som vanlig..... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg