Granca Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Utroligt hva Dem vet om meg. Eg blir nesten forskrekket! Eg las det nyss i Hanner Franners blogg om Dykkan. Han veit alt som er verd å veta. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Eg har og vore raus med tomlane i dag. Og kvifor ikkje? Eg skl gi Dem 500 Lys Pæror 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Eg har og vore raus med tomlane i dag. Og kvifor ikkje? Walton mangler litt lyspærer/tomler for å si det slik..... 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Eg las det nyss i Hanner Franners blogg om Dykkan. Han veit alt som er verd å veta. Det er også norges, om ikke verdens, ledende blogg. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Eg skl gi Dem 500 Lys Pæror Jeg sier som Jan T, tomler er greit... Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Jeg sier som Jan T, tomler er greit... Jau, men eg har noterede denne i Almanakken. Eg seie ikkje meir. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Det koker her no. Koker det over? 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Walton mangler litt lyspærer/tomler for å si det slik..... Han får stikke innom litt oftere i fremtiden, så skal det nok bli ei råd. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Koker det over? Jau, nu er heile komfyr full av melk. Lenke til kommentar
WaltonBreckRd Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Walton mangler litt lyspærer/tomler for å si det slik..... 5 stjerner på vgd er alt som teller!! 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Yiddo10 skrev (3 minutter siden): ledende blogg Leste også om deres overdrevne interesse for batikk. Må si jeg ble sjokkert. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 (endret) Det er meldt overskyet/regn i Oslo i dag. Det blir for dumt. Det må jeg si. Endret 1. august 2020 av Yiddo10 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Jau, nu er heile komfyr full av melk. Går utifra at det var morsmelk? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Leste også om deres overdrevne interesse for batikk. Må si jeg ble sjokkert. Her ser jeg at dem kanskje har forvekslet batikk med undikk. Kan dette bekreftes? 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Går utifra at det var morsmelk? Jau, men sjølvsakt. Her i Oslo er morsmjølk det einaste me bryr oss om. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Granca skrev (Akkurat nå): batikk. Husker det var en graffitti i Oslo "Hasj fører til batikk" -tror det er mye sannhet i det. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 WaltonBreckRd skrev (1 minutt siden): 5 stjerner på vgd er alt som teller!! Du har jo fått godt betalt for null innlegg, da. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Her i Oslo er morsmjølk det einaste me bryr oss om Farsmjølk skulle tatt seg ut!! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Kan dette bekreftes? Detter nekter jeg å kommentere. Med noget jamsis nedslag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg