WaltonBreckRd Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Jeg savner ikke Fagermo, men jeg unner han suksess i Vålerenga. Han overlever ikke 10 år i ingenmannsland og "gode plasseringer" i en toppklubb, slik han gjorde her i Odd. Norges Mourinho, bare han vinner ikke en dritt ? 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Brann fortjener ikke dette. Nei, jeg synes de har underprestert nesten hele sesongen, og det er jo JAN BANAN FUCKINGS LAN som kan ryke og reise til helvete med det der "Nei, Bamba ekje spiss, han e førsteforsvarar" ARRRRGH!!!!!!! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Foretrekker dere at laget deres ligger høyt i en div, eller i sumpa i divisjonen over? Foretrekker å rykke ned. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Utroligt. Urinerer nu fra den balkiss for at hedre denner historie. Flott for tilskuerne. Håper De greier å gjøre det i regnbuens farger. Da blir det extra gay og nydelighetsfullt! Lenke til kommentar
WaltonBreckRd Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Nu som vi prater om fotball savner jeg Roys ekspertise. Ganske utrolig at ikke han har funnet dette forumet enda! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Nei, jeg synes de har underprestert nesten hele sesongen, og det er jo JAN BANAN FUCKINGS LAN som kan ryke og reise til helvete med det der "Nei, Bamba ekje spiss, han e førsteforsvarar" ARRRRGH!!!!!!! Ja, ser den. Det er nok på tide å gå videre både for Brann og LAN. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Foretrekker å rykke ned. Kun 0,0059% svarer dette, ifølge Norstat. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 WaltonBreckRd skrev (4 minutter siden): Hun er vel det eneste gode minne jeg har fra russerklubben Ny lyspære! Thorstvedt sa (på luften) at han håpet at en av Chelsea-spillerne ble skadet for da fikk han sett Eva Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Kun 0,0059% svarer dette, ifølge Norstat. Jau, men sjølvsakt. Denner hadde eg ikkje sjået for mig. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Tror eg klokker ut og tar noen episoder Peaky Blinders. Dere får holde det gående godtfolk. Snakkes! 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Hanner Son er ALLTID objektiv og avbalansert i sine rolige og sindige uttalelser. Dette er min erfaring. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Tror eg klokker ut og tar noen episoder Peaky Blinders. Dere får holde det gående godtfolk. Snakkes! Det er en så nydelig serie. Have fun, bruh. 1 Lenke til kommentar
WaltonBreckRd Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Ny lyspære! Thorstvedt sa (på luften) at han håpet at en av Chelsea-spillerne ble skadet for da fikk han sett Eva Thorstvedt er i grunn ganske klok han! ? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Thorstvedt sa (på luften) at han håpet at en av Chelsea-spillerne ble skadet for da fikk han sett Eva Kjenner jeg deg rett så håpet vel du på det samme, Deng? Tenk deg hot døvetolk og Eva på samme pressekonferanse. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 (endret) Deila skrev (2 minutter siden): Tenk deg hot døvetolk og Eva på samme pressekonferanse. Tror til og med kameralinsene hadde dugget da! For HOT! Endret 1. august 2020 av dengelgen Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Trenger dere flere lyspærer/tomler, så er jeg tilgjengelig til å gi dere en haug. Mvh. 1 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Det er en så nydelig serie De har vel hatt et krypinn i Birmingham-delen av London, om jeg husker riktig? Kjenner Dem igjen i PB? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Granca skrev (Akkurat nå): De har vel hatt et krypinn i Birmingham-delen av London, om jeg husker riktig? Kjenner Dem igjen i PB? Utroligt hva Dem vet om meg. Eg blir nesten forskrekket! 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Trenger dere flere lyspærer/tomler, så er jeg tilgjengelig til å gi dere en haug. Mvh. Eg har og vore raus med tomlane i dag. Og kvifor ikkje? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Deila skrev (4 minutter siden): Dere får holde det gående godtfolk. Snakke Nattinatt, Deila! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg