Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yiddo10 skrev (Akkurat nå):

Hmm, ironisk nå?

Veldig ironisk. Ble sammen med ei dame rett etter at hun hadde skrevet au pair-kontrakt i London(Islington), og dro seff over dit for å knuffe/besøke henne. Fy faen, det var mye rart og underlige tannstillinger å se. Har vært der to ganger til, med samme inntrykk. Bare ikke-engelske som var fine, som du påpeker.

Lenke til kommentar
Granca skrev (1 minutt siden):

Veldig ironisk. Ble sammen med ei dame rett etter at hun hadde skrevet au pair-kontrakt i London(Islington), og dro seff over dit for å knuffe/besøke henne. Fy faen, det var mye rart og underlige tannstillinger å se. Har vært der to ganger til, med samme inntrykk. Bare ikke-engelske som var fine, som du påpeker.

Aiaiai, midt i Arsenal - land. Mye grusomt der. Men treffer man først blink med de, så er de veldig pene. Det er bare det at det går 1000 stykker mellom hver av de.

Lenke til kommentar
Just now, Stormoen33 said:

Vanskelig å si, det var ihvertfall skuffende.

Jeg har ikke vært utenfor London så jeg har ikke observert fenomenet, kun hørt om det. 
Kanskje det er confirmation-bias? At man kun legger merke til de som ikke er helt topp.
Akkurat som jeg nekter å tro at alle islandske kvinner og alle svenske menn er 10'ere.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Stormoen33 skrev (Akkurat nå):

Det stemmer, ja de er lette å stuffe, med mindre du bruker kniv og gaffel da. Syns å huske at de er ganske solide.

Er vel egentlig bare å kjøpe vanlig pitabrød for det hmm

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...