TitanSable Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 2 minutes ago, Yiddo10 said: Verre med den generelle engelske standarden. Ble til tider å savne damene hjemme. Det er rart det der; de burde jo ha masse nordiske gener på den øya. Tapte viking-genene? Brukte vikingene kondom? 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Hmm, ironisk nå? Veldig ironisk. Ble sammen med ei dame rett etter at hun hadde skrevet au pair-kontrakt i London(Islington), og dro seff over dit for å knuffe/besøke henne. Fy faen, det var mye rart og underlige tannstillinger å se. Har vært der to ganger til, med samme inntrykk. Bare ikke-engelske som var fine, som du påpeker. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 19. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2020 5 minutes ago, Stormoen33 said: Jeg bruker ikke ost heller av samme årsak. Jeg har løst denne utfordringen ved å bruke en hot texmex ost kjøpt i Sverige. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Hehe, har vært på byen i Portsmouth, damene der var ingenting å skryte av. Har aldri vært der, men ja. Det er grusomt. Selv har jeg Newcastle som skrekkeksemplet. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Heldigvis finnes det bare pene menn ? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Veldig ironisk. Ble sammen med ei dame rett etter at hun hadde skrevet au pair-kontrakt i London(Islington), og dro seff over dit for å knuffe/besøke henne. Fy faen, det var mye rart og underlige tannstillinger å se. Har vært der to ganger til, med samme inntrykk. Bare ikke-engelske som var fine, som du påpeker. Aiaiai, midt i Arsenal - land. Mye grusomt der. Men treffer man først blink med de, så er de veldig pene. Det er bare det at det går 1000 stykker mellom hver av de. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Brannfakkel - jeg er tydeligvis ganske uvanlig for jeg liker ikke trenden med store rumper som har utviklet seg de siste årene. Er så heidundrende enig. Damer skal ha aschett som en 8 år gammel gutt! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 HYYYL skrev (Akkurat nå): Heldigvis finnes det bare pene menn ? Godt poeng. Selv er jeg nok en rolig nier. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 TitanSable skrev (1 minutt siden): Det er rart det der; de burde jo ha masse nordiske gener på den øya. Tapte viking-genene? Brukte vikingene kondom? Vanskelig å si, det var ihvertfall skuffende. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Er så heidundrende enig. Damer skal ha aschett som en 8 år gammel gutt! Haha, oi. Jeg liker de trente, men trenger ikke å være like breie som en dør. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 HYYYL skrev (Akkurat nå): Heldigvis finnes det bare pene menn ? Hva synes du om engelske menn? Er de bedre enn damene? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 19. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2020 7 minutes ago, Stormoen33 said: Nei, Santa Maria hadde/har pakker med pitabrød i taco-serien sin. Er det disse du tenker på? Er de lette å stuffe uten at de går i stykker? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Granca skrev (3 minutter siden): underlige tannstillinger Nettopp, bra det ikke var bare meg som la merke til det da. Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Just now, Stormoen33 said: Vanskelig å si, det var ihvertfall skuffende. Jeg har ikke vært utenfor London så jeg har ikke observert fenomenet, kun hørt om det. Kanskje det er confirmation-bias? At man kun legger merke til de som ikke er helt topp. Akkurat som jeg nekter å tro at alle islandske kvinner og alle svenske menn er 10'ere. 2 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 HYYYL skrev (Akkurat nå): Heldigvis finnes det bare pene menn ? Du skal være glad for at du har norske gener! Eller er du tyskættet, som mange bergensere? De er fine de også. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Er det disse du tenker på? Er de lette å stuffe uten at de går i stykker? Det stemmer, ja de er lette å stuffe, med mindre du bruker kniv og gaffel da. Syns å huske at de er ganske solide. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Yiddo10 skrev (4 minutter siden): Jeg liker de trente, men trenger ikke å være like breie som en dør. Jepp, slik Kardashian greier er alt for meget! 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Det stemmer, ja de er lette å stuffe, med mindre du bruker kniv og gaffel da. Syns å huske at de er ganske solide. Er vel egentlig bare å kjøpe vanlig pitabrød for det hmm Lenke til kommentar
Granca Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Jobbet jo som reiseleder i Spania ei stund(gay), og må si at det ikke var vanskelig å se hvem som var fra England, Skottland og Irland... Resten av europa har jo fine damer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg