Elgen. Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Korgutt skrev (Akkurat nå): fjellbekk? Er den grønn? Husker vagt noe om det Lenke til kommentar
Deila Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Har Dem smakt egglikør? Er litt spesielt... Egglikør tror jeg ikke at jeg har smakt nei, tipper på at det er søtt? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Samme her Lovende før Granca-ekspedisjonen. Kommer til å bli servert litt av hvert. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Husker vagt noe om det Er jo ikke alltid like lett å huske på alt man har smakt på mens man har vært bedugget heller. Blir ofte mye rart og forskjellig. Lenke til kommentar
WaltonBreckRd Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Blame it on the boogie Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Egglikør er særdeles unam nesten verre enn sushi! Lenke til kommentar
Korgutt Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Er den grønn? Husker vagt noe om det Vodka, Akevitt, Lime og Sprite brus. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Egglikør tror jeg ikke at jeg har smakt nei, tipper på at det er søtt? Søtt er det. Smaker litt som sterk eggedosis, kanskje? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Korgutt skrev (Akkurat nå): Vodka, Akevitt, Lime og Sprite brus. Ja -har smakt det, den grønne jeg tenkte på var sikkert Pisang Bon eller hva det heter Lenke til kommentar
Deila Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Søtt er det. Smaker litt som sterk eggedosis, kanskje? Da skjønner jeg vel omtrent hvordan det smaker ja. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Egglikør er særdeles unam nesten verre enn sushi! Sushi er helt på bunnen, sammen med skjell, snegler, eggeskall og kaffegrut. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 (endret) Granca skrev (1 minutt siden): kaffegrut. På turen vår til Femunden hadde han som var ansvarlig for pulverkaffe tatt med filterkaffe i stedet.. Det blir litt vanskelig ute i villmarken med kun varmt vann tilgjengelig. Endret 1. august 2020 av Deila 1 Lenke til kommentar
WaltonBreckRd Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Sushi er verdens mest oppskrytte ting. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Deila skrev (Akkurat nå): På turen vår til Femunden hadde han som var ansvarlig for pulverkaffe tatt med filterkaffe i stedet.. Og ikke kokmalt? Ikke så flott tenker jeg, selv drikker jeg ikke kaffe men dette har jeg nevnt utallige ganger før... Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Må prøve Pisang Ambon med melk ved neste leite. Ser det går an å blande. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 WaltonBreckRd skrev (Akkurat nå): Sushi er verdens mest oppskrytte ting. Du fikk en lyspære for den, meget innsiktsfullt! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): selv drikker jeg ikke kaffe Vi er da enige om noe. Skåååååååååååååååååååååååål for det! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 (endret) dengelgen skrev (1 minutt siden): Og ikke kokmalt? Ikke så flott tenker jeg, selv drikker jeg ikke kaffe men dette har jeg nevnt utallige ganger før... Vel, vi gjorde et forsøk. Han hadde med filterkaffe i en brødpose så litt usikker på varianten Men det ble i beste fall kaffegrut og man fikk munnen fult av det. Måtte bare spytte ut. Var ikke verdt det. Endret 1. august 2020 av Deila Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 WaltonBreckRd skrev (1 minutt siden): Sushi er verdens mest oppskrytte ting. Utvilsomt. Finnes da nok GOD mat her i verden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg