Tyttebærtryne Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Robert Plant Stemme. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Tar en pris og hyller Robert Plant!! Kjøpte Mothership-albumet da det kom ut - veldig mye snadder der. "Oppdaget" LZ i 1990 da en på internatet på folkehøgskolen spilte dem konstant -takk til den karen!! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 (endret) Jeg elsker Led Zeppelin og Robert Plant. Hører på Audioslave "Cochise". Og "Like a stone" selvfølgelig. Endret 1. august 2020 av Stormoen33 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Jeg elsker Led Zeppelin og Robert Plant. Hører på Audioslave "Cochise". Husker ikke helt men var det du som ikke likte "growle-vokal" ? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Har postet den tidligere (men det var i går) Tror jeg har hørt den 7 ganger siste 12 timene Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Husker ikke helt men var det du som ikke likte "growle-vokal" ? Korrekt, Chris Cornell er et av de beste stemmene noensinne etter min mening, David Coverdale og Robert Plant er selvfølgelig der også. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Denne er jo en klassiker: Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 dengelgen skrev (4 minutter siden): Har postet den tidligere (men det var i går) Behagelig, liker også de folkgreiene han driver med nå. Stemmen er ikke å ta feil av. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Foruten Sissel så er det bare en kvinne som kan paralysere meg med sin stemme, for en leken vibrato. Rett og slett kjæler med deg: Stevie Nicks (Hei, Nattøsnket): Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 dengelgen skrev (4 minutter siden): Denne er jo en klassiker: Han har jo helt rett? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Tyttebærtryne skrev (5 minutter siden): leken vibrato Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Han har jo helt rett? Rett og rett -Cannibal Corpse, Napalm Death og Obituary er band i samme genre -jeg har vært på konsert med Obituary, intenst og rått. De to førstnevnte har jeg ikke noe særlig forhold til, men tror aldri vi blir enige om akkurat denne genren. Ups glemte Sepultura, har også vært på konsert med dem (med Max Cavalera på vokal selvfølgelig) Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Rett og rett -Cannibal Corpse, Napalm Death og Obituary er band i samme genre -jeg har vært på konsert med Obituary, intenst og rått. De to førstnevnte har jeg ikke noe særlig forhold til, men tror aldri vi blir enige om akkurat denne genren. Ups glemte Sepultura, har også vært på konsert med dem (med Max Cavalera på vokal selvfølgelig) Det blir vi nok ikke nei, liker ikke growlere . Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Begynner å bli bittelitt trøtt her nå God natt og sov søtt! Meget hyggelig selskap! Over to you, Marilyn! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 God natt deng, Floor er ikke helt ferdig ennå. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Elg, hvorfor i heiteste helvete har du ikke sett ''Den engelske pasienten''?? Er jo som laget for deg. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Elg, hvorfor i heiteste helvete har du ikke sett ''Den engelske pasienten''?? Er jo som laget for deg. Han har lagt seg, jeg er foran demses, Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Da blir det veldig godnatt folkens. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Stormoen33 skrev (19 minutter siden): Han har lagt seg, jeg er foran demses, Beklager, men jeg anser ham som en liten cineast, og da blir man fortørnet over slikt. God natt, Storm P! Håper De har sett den, da. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Vi avslutter med sjefen over alle sjefer: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg