Elgen. Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Ale-Fawk skrev (8 minutter siden): gang. Her er noe for deg, du som lurte på damer promper: 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 dengelgen skrev (4 minutter siden): hører på nå Verdict? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Verdict? Litt mye ulvehyl men kompet var bra ja! Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Høyner med Famke Janssen i Golden Eye. Ho var rett og slett jævlig deilig. Fikk orgasme når ho brukte maskinpistolen. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 dengelgen skrev (3 minutter siden): Her er noe for deg, du som lurte på damer promper: Var ikke jeg som lurte på det, var jeg som svarte at de ikke gjør det. Vet jo bedre selvføgelig. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Ale-Fawk skrev (Akkurat nå): Fikk orgasme når ho brukte maskinpistolen Såpass ja! Du er "lettantennelig" Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Just now, dengelgen said: Såpass ja! Du er "lettantennelig" Ho fikk orgasmer av å skyte Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Ale-Fawk skrev (1 minutt siden): maskinpistolen Hjelp Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Var ikke jeg som lurte på det, var jeg som svarte at de ikke gjør det. Vet jo bedre selvføgelig. Jeg siterte Dr.Fawk så det var til han ja Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Ale-Fawk skrev (Akkurat nå): Ho fikk orgasmer av å skyte Åååååååååååja, trodde det var deg Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 En slags form for nymfoman eller hva det heter. Husker ikke helt, men mulig James Bond banget henne Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 (endret) Ale-Fawk skrev (1 minutt siden): James Bond Fake så det holder. Så en film på kino med kompiser, sovnet, igjen. Helt intetsigende møl, Endret 1. august 2020 av Tyttebærtryne tekstkorrigering Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 (endret) 17 minutes ago, Tyttebærtryne said: Fake så det holder. Så en film på kino med kompiser, sovet. Helt intetsigende møl, Spørs hvem av filmene man ser. Spectre var kjedelig. Golden Eye syns jeg er bra. Skyfall middels. Filmene til Roger Moore med Jernkjeven liker jeg. Spent på hvordan den nye filmen blir, traileren så bra ut. Rami Malek som badguy. Endret 1. august 2020 av Ale-Fawk Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Helt intetsigende møl, Tror vi kan begynne å anmelde filmer i lag, liker formuleringene dine! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Floor Jansen, ja jeg har et lite crush der ... Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 dengelgen skrev (4 minutter siden): Tror vi kan begynne å anmelde filmer i lag, liker formuleringene dine! Takker. Fake gir meg innvolsorm. Får tilbakefall hver gang Donald er på skjermen. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Må høres med headset, høyt. Plag dere gjennom midtpartiet om motet svikter. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Stormoen33 skrev (3 minutter siden): Floor Jansen, Hun kan godt synge en godnattsang eller to til meg for å si det slik..... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Må høres med headset, Robert Plant er en gud!!! Liker soloalbumene hans også (har ikke hørt alle da....) Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Hun kan godt synge en godnattsang eller to til meg for å si det slik..... Sa følgende til kvinner på jobb en gang: Sissel Kyrkjebø kan synge Pie Jesu på sengekanten til meg. Etterpå kan dere gi meg et nakkeskudd, helt greit det. Fikk hevede øyebryn tilbake, kort tid etterpå så skjønte de poenget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg