TitanSable Skrevet 30. juli 2020 Del Skrevet 30. juli 2020 2 minutes ago, dengelgen said: Var jo aktivt med i 23:59-konken også (før jul i hvert fall) Han skrev jo innlegg denne måneden. Kanskje han har et liv og har dratt på ferie uten vgd. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 30. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2020 1 minute ago, dengelgen said: Skal du speide etter damestumper? Skal på Ligagullfest, med grilling og inntak av visse udefinerte fluider. Lenke til kommentar
WaltonBreckRd Skrevet 30. juli 2020 Del Skrevet 30. juli 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Kanskje det er den nye typen til HYYYL. Har HYYYL fått seg type? Så det er derfor hun sviktet vgd.. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 30. juli 2020 Del Skrevet 30. juli 2020 (endret) SirOwen skrev (2 minutter siden): visse udefinerte fluider. Virker suspekt men hallo? VÅKS!! Endret 30. juli 2020 av dengelgen Lenke til kommentar
WaltonBreckRd Skrevet 30. juli 2020 Del Skrevet 30. juli 2020 TitanSable skrev (Akkurat nå): Han skrev jo innlegg denne måneden. Kanskje han har et liv og har dratt på ferie uten vgd. Haha, jeg så det. Han er jo faktisk der inne enda. Er vel bare vi som ikke har sett noe til han. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 30. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2020 1 minute ago, WaltonBreckRd said: Har HYYYL fått seg type? Så det er derfor hun sviktet vgd.. Må jo være grunnen til at hun er så fraværende her også. Lenke til kommentar
WaltonBreckRd Skrevet 30. juli 2020 Del Skrevet 30. juli 2020 Men forresten, ferie uten vgd??? Comaaan. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 30. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2020 1 minute ago, dengelgen said: VÅKS!! Nemlig!! Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 30. juli 2020 Del Skrevet 30. juli 2020 4 minutes ago, SirOwen said: Ikke sikkert, men er uansett temmelig langt sørover fra Trondheim. Ok, da. Langt nok Sør-Øst er det ikke slike farer. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 30. juli 2020 Del Skrevet 30. juli 2020 WaltonBreckRd skrev (1 minutt siden): Men forresten, ferie uten vgd??? Comaaan. Jeg var 9 dager uten vgd nå i juli, fikk abstinenser men klarte å holde meg unna Men alle de utallige OT-trådene som ble slettet mistet vel noen motet -var mye mer random folk som var innom før Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 30. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2020 Just now, TitanSable said: Ok, da. Langt nok Sør-Øst er det ikke slike farer. Hvor sånn ca snakker vi? 25, 27, 28, det er for varmt for grancas golfplaner uansett. Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 30. juli 2020 Del Skrevet 30. juli 2020 Just now, SirOwen said: Hvor sånn ca snakker vi? 25, 27, 28, det er for varmt for grancas golfplaner uansett. Jeg er sitter fremdeles her i Fredrikshald. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 30. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2020 1 minute ago, dengelgen said: Jeg var 9 dager uten vgd nå i juli, fikk abstinenser men klarte å holde meg unna Har klart å ta pause på opptil et halvt år tidligere, men nå er det innom hver dag. Er som å treffe kjente på en stamkafé. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 30. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2020 Just now, TitanSable said: Jeg er sitter fremdeles her i Fredrikshald. Gullfiskminne på meg, du snakket jo om at du ikke ville dra til Sarpsborg (XXL). Skjønner ikke hvorfor det er så mye "hat" mellom to østfoldbyer.. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 30. juli 2020 Del Skrevet 30. juli 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Er som å treffe kjente på en stamkafé Where everybody knows your name? Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 30. juli 2020 Del Skrevet 30. juli 2020 2 minutes ago, dengelgen said: Jeg var 9 dager uten vgd nå i juli, fikk abstinenser men klarte å holde meg unna Men alle de utallige OT-trådene som ble slettet mistet vel noen motet -var mye mer random folk som var innom før Jeg har vært innom ofte men blitt veldig passiv med postingen. Den modereringen de har hatt det siste halvåret har vært veldig demotiverende. Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 30. juli 2020 Del Skrevet 30. juli 2020 1 minute ago, SirOwen said: Skjønner ikke hvorfor det er så mye "hat" mellom to østfoldbyer.. Jeg hater ikke Sarpsborg (det er i Fredrikstad de gjør det). Jeg gidder bare ikke dra dit hvis jeg ikke må. Lenke til kommentar
WaltonBreckRd Skrevet 30. juli 2020 Del Skrevet 30. juli 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Jeg var 9 dager uten vgd nå i juli, fikk abstinenser men klarte å holde meg unna Men alle de utallige OT-trådene som ble slettet mistet vel noen motet -var mye mer random folk som var innom før Ja, det er dessverre en del som har forsvunnet med årene. Vgd ble ganske tidlig et must for meg. Når man har vært der i noen år kjenner man liksom til alle brukerne og deres festligheter. Selv de irriterende trollene blir "bekjente". Jeg er ikke på langt nær like aktiv som før, men er fremdeles innom daglig. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 30. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2020 3 minutes ago, dengelgen said: Where everybody knows your name? Aah, Cheers! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 30. juli 2020 Del Skrevet 30. juli 2020 TitanSable skrev (1 minutt siden): Den modereringen de har hatt det siste halvåret har vært veldig demotiverende. Har jo ikke vært logikk i det hele tatt! Synes dog det har bedret seg nå i sommer, var mye rart i denne tråden også i vinter, så det går seg til. Men som sagt savner nye brukere med litt vettig å bidra med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg