Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Deila skrev (2 minutter siden):

Er skalaen sprengt?

Ja. Måleren min gikk i stykker. Sprengte seg selv da den passert 78. Er vel bare fjerning av sminke og klesvask etter kunstløpstrening som har høyere score. Men den tør jeg ikke tenke på en gang.

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
14 minutes ago, Deila said:

Bomull 60 grader. 

Fatter ikke at det skal ta så lang tid. Kjører sengetøy og håndklær på 60 grader, tar nøyaktig 2 timer.

Hvis ikke klærne/det du vasker er rent etter 2 timer, bør du heller brenne dem. 

For blodsprut etter mord er tricky å få bort.

Lenke til kommentar
4 minutes ago, Granca said:

Ja. Måleren min gikk i stykker. Sprengte seg selv da den passert 78. Er vel bare fjerning av sminke og klesvask etter kunstløpstrening som har høyere score. Men den tør jeg ikke tenke på en gang.

En "syklubb" bestående av menn har jo et greit utgangspunkt da.

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (Akkurat nå):

Hva er det med folk som kommer tre minutter etter stengetid og forventer å bli sluppet inn når døra er låst og vi er på vei ut for å dra hjem?

Folk som er dårlige til å planlegge?

Lenke til kommentar
3 minutes ago, Stormoen33 said:

Hva er det med folk som kommer tre minutter etter stengetid og forventer å bli sluppet inn når døra er låst og vi er på vei ut for å dra hjem?

Dette er folk som ikke respekterer åpningstidene, og dermed indirekte ikke respekterer de som jobber der. Da er det helt på sin plass at man ikke respekterer dem.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...