Stormoen33 Skrevet 30. juli 2020 Del Skrevet 30. juli 2020 Bonden og rompetrollet fraværende ikveld på VGD? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 30. juli 2020 Del Skrevet 30. juli 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): ikveld på VGD? Sent i kveld i hvert fall, mer rydding? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 30. juli 2020 Del Skrevet 30. juli 2020 Deila skrev (2 minutter siden): Er skalaen sprengt? Ja. Måleren min gikk i stykker. Sprengte seg selv da den passert 78. Er vel bare fjerning av sminke og klesvask etter kunstløpstrening som har høyere score. Men den tør jeg ikke tenke på en gang. 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 30. juli 2020 Del Skrevet 30. juli 2020 Var få folk her i kveld. Pleier jo og være rundt 10 stk? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 30. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2020 15 minutes ago, dengelgen said: Er det noe som folk vil diskutere i natt? Helst ikke ganerelatert da dette er av erfaring SVÆRT lett sklir ut. Kunne du ikke utelukket klesvaskrelatert med det samme? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 30. juli 2020 Del Skrevet 30. juli 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Kunne du ikke utelukket klesvaskrelatert med det samme? Du sier noe der ja, tar selvkritikk Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 30. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2020 14 minutes ago, Deila said: Bomull 60 grader. Fatter ikke at det skal ta så lang tid. Kjører sengetøy og håndklær på 60 grader, tar nøyaktig 2 timer. Hvis ikke klærne/det du vasker er rent etter 2 timer, bør du heller brenne dem. For blodsprut etter mord er tricky å få bort. Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 30. juli 2020 Del Skrevet 30. juli 2020 4 minutes ago, Granca said: Ja. Måleren min gikk i stykker. Sprengte seg selv da den passert 78. Er vel bare fjerning av sminke og klesvask etter kunstløpstrening som har høyere score. Men den tør jeg ikke tenke på en gang. En "syklubb" bestående av menn har jo et greit utgangspunkt da. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 30. juli 2020 Del Skrevet 30. juli 2020 Deila skrev (2 minutter siden): Var få folk her i kveld. Pleier jo og være rundt 10 stk? Gikk tregt på vgd også i dag Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 30. juli 2020 Del Skrevet 30. juli 2020 Just now, SirOwen said: For blodsprut etter mord er tricky å få bort. Blod er ganske greit å få vekk. Få deg ny maskin eller slutt å kjøpe billig vaskepulver. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 30. juli 2020 Del Skrevet 30. juli 2020 TitanSable skrev (Akkurat nå): Blod er ganske greit å få vekk. Få deg ny maskin eller slutt å kjøpe billig vaskepulver. Går hardt for seg i Fredrikshald skjønner jeg.... Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 30. juli 2020 Del Skrevet 30. juli 2020 Hva er det med folk som kommer tre minutter etter stengetid og forventer å bli sluppet inn når døra er låst og vi er på vei ut for å dra hjem? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 30. juli 2020 Del Skrevet 30. juli 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Hva er det med folk som kommer tre minutter etter stengetid og forventer å bli sluppet inn når døra er låst og vi er på vei ut for å dra hjem? Folk som er dårlige til å planlegge? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 30. juli 2020 Del Skrevet 30. juli 2020 TitanSable skrev (3 minutter siden): utgangspunkt Veeel. Uansett flott av deg å kjøre en gjesteopptreden. Du er alltid velkommen. Og livet ved grensen pt? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 30. juli 2020 Del Skrevet 30. juli 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Hva er det med folk som kommer tre minutter etter stengetid og forventer å bli sluppet inn når døra er låst og vi er på vei ut for å dra hjem? Der har du gjeng? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 30. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2020 3 minutes ago, TitanSable said: Blod er ganske greit å få vekk. Få deg ny maskin eller slutt å kjøpe billig vaskepulver. Ikke ødelegg poenget ved å meske deg med bagateller. Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 30. juli 2020 Del Skrevet 30. juli 2020 1 minute ago, dengelgen said: Går hardt for seg i Fredrikshald skjønner jeg.... Mange som tror de er tøffe her, jeg er heldigvis ikke en av dem. Men har hatt barn som har slitt med neseblødninger så har vasket litt blod... Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 30. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2020 3 minutes ago, Stormoen33 said: Hva er det med folk som kommer tre minutter etter stengetid og forventer å bli sluppet inn når døra er låst og vi er på vei ut for å dra hjem? Dette er folk som ikke respekterer åpningstidene, og dermed indirekte ikke respekterer de som jobber der. Da er det helt på sin plass at man ikke respekterer dem. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 30. juli 2020 Del Skrevet 30. juli 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Hva er det med folk som kommer tre minutter etter stengetid og forventer å bli sluppet inn når døra er låst og vi er på vei ut for å dra hjem? Også kalt nolduser? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 30. juli 2020 Del Skrevet 30. juli 2020 Tatt i blekeskinner. Iser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg