SirJames™ Skrevet 29. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2020 Brødskive -> tynt lag med smør -> to skiver dansk salami -> majones -> tre skiver med tomat Nam! Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 29. juli 2020 Del Skrevet 29. juli 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Tja, den som visste det. Hva med at vi alle møtes på festplassen når Brann vinner seriegull, så finner vi en rolig pub der vi kan prate om politikk og slike ting? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 29. juli 2020 Del Skrevet 29. juli 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Brødskive -> tynt lag med smør -> to skiver dansk salami -> majones -> tre skiver med tomat Både smør og majones blir litt smør på flesk for min del. Men bruker majones ja. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 29. juli 2020 Del Skrevet 29. juli 2020 (endret) keizersoze skrev (1 minutt siden): når Brann vinner seriegull, Så det blir ikke noe møte med andre ord? Endret 29. juli 2020 av Deila Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 29. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2020 1 minute ago, keizersoze said: Hva med at vi alle møtes på festplassen når Brann vinner seriegull Hadde ikke tenkt å vente til jeg ble pensjonist, da... Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 29. juli 2020 Del Skrevet 29. juli 2020 Deila skrev (2 minutter siden): Nei vet ikke. Vanlig salami fra Gilde? Gadd ikke agurk, men er vanligvis godt det. Nei trenger ikke være Gilde. Bare har aldri hatt majones på salami. Sikkert godt. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 29. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2020 1 minute ago, Deila said: Både smør og majones blir litt smør på flesk for min del. Men bruker majones ja. Egentlig enig, og dropper som oftest smør hvis jeg bruker majones. Kommer litt an på brødet. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 29. juli 2020 Del Skrevet 29. juli 2020 keizersoze skrev (3 minutter siden): Aldri smakt det.. Dansk eller vanlig salami? Liker agurk på den norske da...Majones.. spennende. Jeg kjører av og til salami med sylteagurk OG majones. Flotte saker sammen. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 29. juli 2020 Del Skrevet 29. juli 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Hadde ikke tenkt å vente til jeg ble pensjonist, da... Hadde jo vært artig å finne på noe. Trikset er jo at noen må gidde, og folk må gidde å dukke opp. Tror det kunne blitt bra. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 29. juli 2020 Del Skrevet 29. juli 2020 Utrolig kunnskap om majones og salami her nå. Det er en god kombo på brødskiven i hvert fall. Gjerne med agurk også om man gidder å skjære det. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 29. juli 2020 Del Skrevet 29. juli 2020 Salami med rødbeter funker også. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 29. juli 2020 Del Skrevet 29. juli 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Jeg kjører av og til salami med sylteagurk OG majones. Flotte saker sammen. Fakkel. Måten å ødelegge en god skive med salami eller fårepølse på er, legg en tomatskive på den. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 29. juli 2020 Del Skrevet 29. juli 2020 (endret) keizersoze skrev (5 minutter siden): Nei trenger ikke være Gilde. Nei, men hvordan kom dansk salami inn i bildet? Var du og Owen som skrev det. Jeg spiser norsk salami fra Gilde. Endret 29. juli 2020 av Deila Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 29. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2020 1 minute ago, Deila said: Nei, men hvordan kom dansk salami inn i bildet? Var du og Owen som skrev det. Jeg spiser norsk salami fra Gilde. Fordi dansk salami etter min mening har en bedre smak enn vanlig salami. Denne er veldig god: Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 29. juli 2020 Del Skrevet 29. juli 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Nei, men hvordan kom dansk salami inn i bildet? Var du og Owen som skrev det. Jeg spiser norsk salami fra Gilde. Deila skrev (1 minutt siden): Nei, men hvordan kom dansk salami inn i bildet? Var du og Owen som skrev det. Jeg spiser norsk salami fra Gilde. Nei men dansk salami er jo blitt mer vanlig her enn det var for tyve år siden, så det er ikke godt å vite. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 29. juli 2020 Del Skrevet 29. juli 2020 Utroligt. Mulig det er den fra Grilstad jeg har nå faktisk. Det er norsk salami i hvert fall. Nei, nu tar jeg kvelden. God natt boys. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 29. juli 2020 Del Skrevet 29. juli 2020 Deila skrev (3 minutter siden): Utroligt. Mulig det er den fra Grilstad jeg har nå faktisk. Det er norsk salami i hvert fall. Nei, nu tar jeg kvelden. God natt boys. Grilstad.. Er det de som har trønderfår? Uansett... Sov godt 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 29. juli 2020 Del Skrevet 29. juli 2020 keizersoze skrev (3 minutter siden): Grilstad.. Er det de som har trønderfår? Og gullsalami og jubelsalami. Gode greier. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 29. juli 2020 Del Skrevet 29. juli 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Og gullsalami og jubelsalami. Gode greier. Må si jeg er svak for Vossafår jeg....Nei ikke selve sauene før du spør ? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 29. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2020 Seiler mot dyna jeg også. Good night, rocking smurfs!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg