Stormoen33 Skrevet 27. juli 2020 Del Skrevet 27. juli 2020 Deila skrev (3 minutter siden): Vet ikke med dere, men jeg synes det er litt pinlig at nordmenn strømmer til Sverige for å handle billig flesk med en gang grensene åpner. Idioti! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 27. juli 2020 Del Skrevet 27. juli 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Vet ikke med dere, men jeg synes det er litt pinlig at nordmenn strømmer til Sverige for å handle billig flesk med en gang grensene åpner. Meget pinlig -nå bor jeg i Bergen men har vært en del ganger på Svinesund/Charlottenberg og lignende men det er på vei inn til Gøteborg eller andre byer. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 27. juli 2020 Del Skrevet 27. juli 2020 Deila skrev (9 minutter siden): Noen som har noe gull liggende hjemme? https://e24.no/naeringsliv/i/wP7991/rekordhoey-pris-paa-gull Har en sølvbarre på 1 kilo liggende. Gull er vel mer gay? Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 27. juli 2020 Del Skrevet 27. juli 2020 dengelgen skrev (12 minutter siden): Jeg kommer til 12 -men noen som bare observerer Jeg bør nok friste folket med noe av Iron Maiden, så blir det liv her inne. Beklager, jeg glemte AC/DC og Judas Priest. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 27. juli 2020 Del Skrevet 27. juli 2020 keizersoze skrev (1 minutt siden): Tja. Du handler vel ofte der det er billigst vel? Er vel greit nok det. En ting; det blir ikke alltid billigst, for utgiftene til disse reisene til grensa er høyst subjektive. Eks når man utfordres på transportutgifter, så er svaret fra joggebuksene; "vi gjør det jo for turen også da".. Ting to: det er ikke ukjent at svenskene selv sender deler av rælmaten til grensebutikkene. Hu her har kommet hjem med enkelte matretter/varer som har fått meg til å steile, jfr. "Har du i det hele tatt lest varedeklarasjonen her?". Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 27. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2020 6 minutes ago, Deila said: Vet ikke med dere, men jeg synes det er litt pinlig at nordmenn strømmer til Sverige for å handle billig flesk med en gang grensene åpner. Så lenge ikke det medfører noen smittefare, ser jeg ikke problemet med å handle i en stor butikk bare fordi man krysser en "usynlig" landegrense. De burde jo selge rep på Kiwi, så jævla deprimerende er det å handle i norske butikker. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 27. juli 2020 Del Skrevet 27. juli 2020 NNightwish skrev (Akkurat nå): Jeg bør nok friste folket med noe av Iron Maiden, så blir det liv her inne. Beklager, jeg glemte AC/DC og Judas Priest. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 27. juli 2020 Del Skrevet 27. juli 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): God natt folkens. Natta, Moen! Blir vel ikke kosing to netter på rad? Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 27. juli 2020 Del Skrevet 27. juli 2020 Stormoen33 skrev (3 minutter siden): Slik du beskriver det er det nok ikke det, da er man vel nede på strengnivå, jeg bruker GHS strenger, andre har andre preferanser. Ibanez har imidlertid tynnere og flatere halser, noe jeg foretrekker. Har også pusset av endel av lakken på halsen samt filt ned båndene. Ja beklager den. Det var litt unøyaktig av meg, fordi jeg vet jo lyden av en elektrisk gitar kommer ved hjelp av strøm, og hjelpemidler. Men jeg tror du uansett hva jeg mente.. ellers så hadde jeg vel fått juling nå Hmm.. Spiller du fortere nå da, med å file ned båndene? Lakken må jeg si jeg undres over.. Er det en hemsko? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 27. juli 2020 Del Skrevet 27. juli 2020 Jeg setter nå på skiva ''Dengelgen tolker Dagsland''. Overraskende bra. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 27. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2020 1 minute ago, dengelgen said: Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 27. juli 2020 Del Skrevet 27. juli 2020 Stormoen33 skrev (3 minutter siden): Idioti! Eller de som MÅ til syden i sommer. Etter å ha smittet sine besteforeldre, onkler og tanter, så unner jeg dem mosselukta i nesen i 17 år og evige mareritt med skamfølelelse. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 27. juli 2020 Del Skrevet 27. juli 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): De burde jo selge rep på Kiwi, så jævla deprimerende er det å handle i norske butikker. Grensebutikkene, som det her er snakk om, er neppe noen høydare. Mer lik vil jeg si. Usikker på hvordan matvaretilbudet i Sverige, og Danmark for den del, er lagt opp. Har et inntrykk av at det er mer likt enn forskjellig. Har vært en del på Dagligbrugsen, si. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 27. juli 2020 Del Skrevet 27. juli 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Jeg setter nå på skiva ''Dengelgen tolker Dagsland''. Overraskende bra. "Alt eg ser" med growlestemme er overraskende populær 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 27. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2020 1 minute ago, Tyttebærtryne said: Grensebutikkene, som det her er snakk om, er neppe noen høydare. Maxi på Nordby er et paradis i forhold til norske matvarebutikker. Utvalget er som natt og dag. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 27. juli 2020 Del Skrevet 27. juli 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Savner hot døvetolk. Du er ikke alene om det! Uvirkelige fingerferdigheter 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 27. juli 2020 Del Skrevet 27. juli 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): "Alt eg ser" med growlestemme er overraskende populær Bjørn Dagsland Eidsvåg? 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 27. juli 2020 Del Skrevet 27. juli 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Bjørn Dagsland Eidsvåg? My mistake - fort å blande dem "Alt eg såg" slkulle det være der altså..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg