Stormoen33 Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 (endret) God natt Omnia. Endret 19. februar 2020 av Stormoen33 trøtt Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 (endret) Omnia vincit amor skrev (19 minutter siden): Nå gir vi oss med krangling. Den er grei....men strengt alt handler dette mer om hu mor oss to i mellom enn reel "krangling"..selv om det for utenforstående kan høres annerledes ut..... for de som ikke er på VGD....Vi har nok en litt røffere tone der enn her..... Men din beskjed vil selvfølgelig bli respektert. Endret 19. februar 2020 av Fjøs tran sen Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 (endret) Stormoen33 skrev (12 minutter siden): God natt God natt vennen....hils Ole og lukk øye. Endret 19. februar 2020 av Fjøs tran sen Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Helt alene her med Mod nu....litt skummelt ! Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 (endret) Utrolig....Jeg vant både natt og morgenkonk på diskusjon….var sist i natt og først i morges....en utrolig prestasjon. Endret 19. februar 2020 av Fjøs tran sen Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 7 hours ago, Stormoen33 said: Ikke tenk mer på det, er mer bekymret for alle de grønne nullene og enerne som beveger seg nedover når De lukker øynene. Man tar aldri rød pille før sengetid. Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 7 hours ago, SirOwen said: Kan jo bare kopiere bildet du har på profilen din på VGD, og bruke her inne. Da begynner det å bli alt for teknisk. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 TitanSable skrev (2 minutter siden): Da begynner det å bli alt for teknisk. Ja, du skjønner deg jo ikke på slikt. 1 Lenke til kommentar
spiraltrollet_1 Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 OMG , hun er her...hjertet skjelver.. Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Lokalavisen meldte i går at nyutsprunget løvetann er observert i byen. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 TitanSable skrev (Akkurat nå): Lokalavisen meldte i går at nyutsprunget løvetann er observert i byen. Vårtegn, ja! Men den kan godt hende at det er en som vokser inntil en varm vegg. Da forstår plantene ikke helt hva som skjer. Hvis et tre står sånn, så kommer bladene på grenene som er borti veggen MYE tidligere enn resten av treet. Snedige saker. Lenke til kommentar
G Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 11 hours ago, Granca said: Er ikke veldig interessante, heller. Filmmessig sett. Omtrent på niveau med Narnia-filmene sånn sett. Tror Narnia har 1 poeng høyere score, men.. ?️ 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 10 hours ago, Granca said: Hvem av dere har vært på Granca? Ale, Lars og Owen er givens. Jeg har vært der garantert 8 ganger. Har kommet litt ut av telling, men da er det 8 ganger eller kanskje mer. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 G skrev (Akkurat nå): Jeg har vært der garantert 8 ganger. Har kommet litt ut av telling, men da er det 8 ganger eller kanskje mer. Du trives da, skjønner jeg... 27 grader nå og nesten vindstille. Hakket for varmt å sove i. Våknet klam. Lenke til kommentar
G Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 (endret) 10 hours ago, Granca said: Hva ønsker du å lære deg nå Alex, etter at du har fixet tevann og pizza? Haha, det har jeg aldri greid å kombinere før. På tross av at tevann fikses titt og ofte Gran Canaria er et selvsagt reisemål. Tenerife har enda flottere natur. Reiser alltid minst et ærend inn til Las Palmas, er mange nyttige butikker der å stikke innom. Har svært lite overnattingserfaring med Puerto Rico som folk snakker så varmt om. Trodde det var mest et harry sted hvor man helst møter på litt for mange skandinavere, samt disse klokkeselgerne (og krimskrams..) utenfor det gamle kjøpesenteret. Klimaet der er jo av ypperste klasse for øya da, så det gode kommer gjerne med det dårlige. Været er mer stabilt varmt enn på Maspalomas faktisk, er hva jeg har hørt. Det kan blåse opp skikkelig kraftig i 17-tiden deromkring er hva jeg har erfart. Har tilgode å skygge unna alle vinterstormene til nå. Ganske bra timet av oss det. Endret 19. februar 2020 av G Lenke til kommentar
Granca Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 G skrev (Akkurat nå): Puerto Rico Helt greit. Fullt av nordmenn! Og dessverre engelskmenn. Bor i Playa selv. Elsker å gå lange turer. Mye mer plass her. Og tyskere. De lager aldri problemer, som engelskmenn gjør. Dessutenn bruker de nærmest bare cash, noe jeg setter enorm pris på. HATER jo kortbruk. Penger skal tas og føles på. UGH! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 (endret) Endret 19. februar 2020 av Granca 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 (endret) Det går jo ikke an å reise til øye å ikke forvente å treffe på turister. Det er jo øyas økonomi det. Men, som du nevner så er det forskjellig grad av det. Verste stedet på øya jeg har erfart er selgerne oppi terrenget oppfor Maspalomas på det der utendørs turistmarkedet. Maken til frekke og kriminelle selgere har jeg fortsatt tilgode å møte på til nå ihvertfall. Rett og slett et sted jeg kommer til å skygge unna for all framtid. Om jeg ikke skivbommer nå stå tror jeg at det er dette helvetes sted på jord: https://www.google.com/maps/place/San+Fernando+Market/@27.7673733,-15.5950835,17z/ Ikke verdig turisme. Steng dritten ned! ? Endret 19. februar 2020 av G 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Stor nok strand. Tar ca 1,5 timer å gå langs hele stranda... Flott tur! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg