Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dengelgen skrev (2 minutter siden):

Hvordan er det å sjekke opp nye damer (med flotte damestumper selvfølgelig) i disse tider?

Det er absolutt ikke umulig, men litt verre ute på byen fordi du har ikke lov til å reise deg fra bordet med mindre du skal på do. Du får ikke en gang lov til å bestille drikke i baren, og dansegulvene er stengt. 

Lenke til kommentar
Deila skrev (1 minutt siden):

du har ikke lov til å reise deg fra bordet med mindre du skal på do. Du får ikke en gang lov til å bestille drikke i baren, og dansegulvene er stengt. 

Dette må være Oslo-regler -ikke slik her og heller ikke i Nord-Norge der jeg var på ferie. Var ikke i nærheten av noe dansegulv (det skulle tatt seg ut!) men men, i prinsippet er det veldig ulike regler.

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (Akkurat nå):

Dette må være Oslo-regler -ikke slik her og heller ikke i Nord-Norge der jeg var på ferie. Var ikke i nærheten av noe dansegulv (det skulle tatt seg ut!) men men, i prinsippet er det veldig ulike regler.

Det tviler jeg ikke på, men det gir jo mening at det er strengere i Oslo siden vi er flere mennesker også. Veldig strengt når det kommer til smittevern i Oslo fortsatt. Jeg jobber for eksempel bare på hjemmekontor enda, og undervisningen på skolen blir mye digitalt også til høsten. 

Endret av Deila
Lenke til kommentar
Deila skrev (8 minutter siden):

Det er absolutt ikke umulig, men litt verre ute på byen fordi du har ikke lov til å reise deg fra bordet med mindre du skal på do. Du får ikke en gang lov til å bestille drikke i baren, og dansegulvene er stengt. 

Er tafsing uglesett, eller det fritt frem bare man har hansker?

Endret av Granca
Lenke til kommentar
Granca skrev (2 minutter siden):

Er tafsing uglesett, eller det fritt frem bare man har hansker?

Får bare beskjed om å sette seg ved bordet med en gang man reiser seg med mindre man skal på do. Har selv prøvd å gå bort til noen damer jeg kjente for å prate. Fikk beskjed av vektere om å sette meg ned ved bordet mitt med en gang. 

Endret av Deila
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...