Elgen. Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 Deila skrev (1 minutt siden): eskalerte til en liten bar-til-bar i Du lever et hardt liv! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 26. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2020 3 minutes ago, dengelgen said: Jeg gjorde nok dette stuntet da jeg var 8-9 år så det forklarer en del. Det forklarer det meste, ja. Kanskje du bare ville spare tid, slik at du kunne komme deg fort ut for å leke cowboy & indianer. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): ut for å leke cowboy & indianer. Selvfølgelig! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 dengelgen skrev (3 minutter siden): Du lever et hardt liv! Det blir neppe noe roligere nå som jeg bor i kollektiv heller. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 Deila skrev (4 minutter siden): De var nå innom her for å hente en nøkkel til posten Hvordan er det å sjekke opp nye damer (med flotte damestumper selvfølgelig) i disse tider? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 Granca skrev (1 minutt siden): 27.000 passert! Hvem var den heldige? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Hvem var den heldige? Usikker. Kanskje hardingen. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Usikker. Kanskje hardingen. Eller Owen? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Hvordan er det å sjekke opp nye damer (med flotte damestumper selvfølgelig) i disse tider? Det er absolutt ikke umulig, men litt verre ute på byen fordi du har ikke lov til å reise deg fra bordet med mindre du skal på do. Du får ikke en gang lov til å bestille drikke i baren, og dansegulvene er stengt. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 26. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2020 4 minutes ago, dengelgen said: Hvem var den heldige? Deila. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 Deila skrev (1 minutt siden): du har ikke lov til å reise deg fra bordet med mindre du skal på do. Du får ikke en gang lov til å bestille drikke i baren, og dansegulvene er stengt. Dette må være Oslo-regler -ikke slik her og heller ikke i Nord-Norge der jeg var på ferie. Var ikke i nærheten av noe dansegulv (det skulle tatt seg ut!) men men, i prinsippet er det veldig ulike regler. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 (endret) dengelgen skrev (Akkurat nå): Dette må være Oslo-regler -ikke slik her og heller ikke i Nord-Norge der jeg var på ferie. Var ikke i nærheten av noe dansegulv (det skulle tatt seg ut!) men men, i prinsippet er det veldig ulike regler. Det tviler jeg ikke på, men det gir jo mening at det er strengere i Oslo siden vi er flere mennesker også. Veldig strengt når det kommer til smittevern i Oslo fortsatt. Jeg jobber for eksempel bare på hjemmekontor enda, og undervisningen på skolen blir mye digitalt også til høsten. Endret 26. juli 2020 av Deila Lenke til kommentar
Granca Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 (endret) Deila skrev (8 minutter siden): Det er absolutt ikke umulig, men litt verre ute på byen fordi du har ikke lov til å reise deg fra bordet med mindre du skal på do. Du får ikke en gang lov til å bestille drikke i baren, og dansegulvene er stengt. Er tafsing uglesett, eller det fritt frem bare man har hansker? Endret 26. juli 2020 av Granca Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Er tafsing uglesett, eller det fritt frem bare man han hansker? Elbow-titting må være lov! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 26. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2020 8 minutes ago, Deila said: og dansegulvene er stengt. Går fint an å danse med sosial distanse Lenke til kommentar
Granca Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Elbow-titting må være lov! Tror det alltid er lov! Hvis ikke, så burde det være det. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 (endret) Granca skrev (2 minutter siden): Er tafsing uglesett, eller det fritt frem bare man har hansker? Får bare beskjed om å sette seg ved bordet med en gang man reiser seg med mindre man skal på do. Har selv prøvd å gå bort til noen damer jeg kjente for å prate. Fikk beskjed av vektere om å sette meg ned ved bordet mitt med en gang. Endret 26. juli 2020 av Deila Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Går fint an å danse med sosial distanse Kom til å tenke på Riverdance -er det på listen din? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Fikk beskjed av vektere om å sette meg ned Gestapo-uteliv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg