keizersoze Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Ja, bedre enn sjakk. e4 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 26. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2020 1 minute ago, dengelgen said: smaken er som baken -den stinker hos enkelte Denne adopterer jeg, også formelt. Smaken er som baken - den stinker hos enkelte©™ 1 Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Mange har gått på smeller der... Helt klart. Lemmy i Motorhead hevdet at han alltid lå med pene damer, men de var som oftest ikke så flotte om morgenen. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 NNightwish skrev (Akkurat nå): Enig. Visste at den kom. Likte Judas Priest da jeg gikk på ungdomskolen men har vokst litt etter det. Skal ikke disse smaken til noen her inne -vel bortsett fra Granca sin Hallo i luken!!! Han synes Enya er for hardt Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 NNightwish skrev (Akkurat nå): Helt klart. Lemmy i Motorhead hevdet at han alltid lå med pene damer, men de var som oftest ikke så flotte om morgenen. Men de var jo det da han lå med de... Så pene var de. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 9 minutes ago, Frank.N.Steen said: Jeg velger å være positivt, men her må enkelte "stjerner" virkelig skinne og helst "blø" litt for drakta, for siste kampene har tydelig satt et noe negativ preg, etter ei så fin og spennende rekke med kamper. Trist om alt bare blir rota vekk grunnet tabber og slurv, men håper og tror at det skal bli en 3 poenger og ikke noe Mourinho fotball, ved å gå for uavgjort. Men angripe og satse på å gå rett i angrep fra første stund av, og helst gjøre så med suksess, og ikke minst og kanskje aller viktigst at De Gea og forsvaret ikke svikter igjen. Bedre å la dem komme, også kontre dem i senk. De mangler vel 3/4 i backrekka, og har treige Morgan og Bennett baki der. Bør være gode kontringsmuligheter da. Spørsmålet er hvor mye sprut det er i beina til angrepsspillerne våre etter rovdrift den siste måneden... 1 Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 Da skåler jeg med melk. Helsikes halsbrann, skjønte det straffet seg å ha gryterett. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 keizersoze skrev (1 minutt siden): Men de var jo det da han lå med de... Så pene var de. Sant nok. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 Frank.N.Steen skrev (4 minutter siden): Michael J. Fox sin karakter Hans beste rolle imo. Ikke verst i Hemmeligheten bak min suksess, heller. 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 26. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2020 Just now, NNightwish said: halsbrann Nexium is your friend. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 dengelgen skrev (3 minutter siden): Enya er for hardt Satanrockeren Enya! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 SirOwen skrev (4 minutter siden): Denne adopterer jeg, også formelt Hvis du er innom patentkontoret (noe du må være daglig) ser du at det står dengelgen bak denne frasen din frekkas! Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 NNightwish skrev (1 minutt siden): Da skåler jeg med melk. Helsikes halsbrann, skjønte det straffet seg å ha gryterett. Jeje.. Vil du heller ha smakløs krydderløs neste gang? Be a man. Spis hvadetnådehetertabletter. De for halsbrann. Men ordner seg nok. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Nexium is your friend. Godt mulig. Pleier å kjøpe Novaluzid på apoteket som er reseptfritt. Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 Ale-Fawk skrev (2 minutter siden): Bedre å la dem komme, også kontre dem i senk. De mangler vel 3/4 i backrekka, og har treige Morgan og Bennett baki der. Bør være gode kontringsmuligheter da. Spørsmålet er hvor mye sprut det er i beina til angrepsspillerne våre etter rovdrift den siste måneden... Ikke umulig du har rett i det, men de kjemper tross alt om ei Champions League plass, blir en viktig og spennende kamp, nesten så man er litt "glad" for at spenningen fortsatt er tilstede, selv om jeg kanskje vil være helt uenig i morgen. 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 26. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2020 Just now, dengelgen said: Hvis du er innom patentkontoret (noe du må være daglig) ser du at det står dengelgen bak denne frasen din frekkas! Jeg bor på patentkontoret, og patentsøknaden min ble innvilget fordi en tøs ved navn dengelgen ikke hadde betalt patentavgiften i tide. So it's MINE, moahahahahahaha. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 keizersoze skrev (1 minutt siden): Jeje.. Vil du heller ha smakløs krydderløs neste gang? Neida, liker sterk krydret mat. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 Dævelen.. Nå er vi plutselig blitt gammel og er eksperter på medisiner...Vel sånn går det når en ikke liker Iron Maiden. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 NNightwish skrev (Akkurat nå): sterk krydret mat. Djevelens verk! Det neste blir vel at du har salt på egget?? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 Granca skrev (3 minutter siden): Enya Husker dette var ganske god sovemusikk ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg