Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
NNightwish skrev (Akkurat nå):

Enig. :)

Visste at den kom. Likte Judas Priest da jeg gikk på ungdomskolen men har vokst litt etter det. 
Skal ikke disse smaken til noen her inne -vel bortsett fra Granca sin Hallo i luken!!! Han synes Enya er for hardt :D

Lenke til kommentar
9 minutes ago, Frank.N.Steen said:

Jeg velger å være positivt, men her må enkelte "stjerner" virkelig skinne og helst "blø" litt for drakta, for siste kampene har tydelig satt et noe negativ preg, etter ei så fin og spennende rekke med kamper. Trist om alt bare blir rota vekk grunnet tabber og slurv, men håper og tror at det skal bli en 3 poenger og ikke noe Mourinho fotball, ved å gå for uavgjort. Men angripe og satse på å gå rett i angrep fra første stund av, og helst gjøre så med suksess, og ikke minst og kanskje aller viktigst at De Gea og forsvaret ikke svikter igjen.

Bedre å la dem komme, også kontre dem i senk. De mangler vel 3/4 i backrekka, og har treige Morgan og Bennett baki der. Bør være gode kontringsmuligheter da. Spørsmålet er hvor mye sprut det er i beina til angrepsspillerne våre etter rovdrift den siste måneden...

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Ale-Fawk skrev (2 minutter siden):

Bedre å la dem komme, også kontre dem i senk. De mangler vel 3/4 i backrekka, og har treige Morgan og Bennett baki der. Bør være gode kontringsmuligheter da. Spørsmålet er hvor mye sprut det er i beina til angrepsspillerne våre etter rovdrift den siste måneden...

Ikke umulig du har rett i det, men de kjemper tross alt om ei Champions League plass, blir en viktig og spennende kamp, nesten så man er litt "glad" for at spenningen fortsatt er tilstede, selv om jeg kanskje vil være helt uenig i morgen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Just now, dengelgen said:

Hvis du er innom patentkontoret (noe du må være daglig) ser du at det står dengelgen bak denne frasen din frekkas!

Jeg bor på patentkontoret, og patentsøknaden min ble innvilget fordi en tøs ved navn dengelgen ikke hadde betalt patentavgiften i tide. So it's MINE, moahahahahahaha.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...