Frank.N.Steen Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 Granca skrev (1 minutt siden): JC er enda finere i den. 1 Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Er du broren til Rain Man? Kanskje han er rain man? Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Jeg har trua på at han kjemper seg igjennom dette, ikke mist håpet. Kan ha underliggende sykdommer, hvem vet. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Men ellers er Iron Maiden nei, for ikke å snakke om The Darkness. Helt forferdelig Vedtatt -neste sak? Du som har sakslisten Lenke til kommentar
Granca Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 (endret) Vanskelig å si hvem som er mest irritert på ''partneren sin'', James Woods i The Hard Way eller Martin i Trains, planes... Elsker begge filmene. Endret 26. juli 2020 av Granca 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Er du broren til Rain Man? Å skrive nøyaktig 10 innlegg på vgd hver dag ligner mer på Rain Man enn å påpeke det eller? 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 26. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2020 1 minute ago, keizersoze said: Kanskje han er rain man? Tror vi må spørre publikum. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 Number of the Beast og Piece of Mind med Iron Maiden er gull. Nå går jeg og springer til fjellet. Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 (endret) Ale-Fawk skrev (4 minutter siden): Hva tror du om kampen i morgen da? Jeg velger å være positivt, men her må enkelte "stjerner" virkelig skinne og helst "blø" litt for drakta, for siste kampene har tydelig satt et noe negativ preg, etter ei så fin og spennende rekke med kamper. Trist om alt bare blir rota vekk grunnet tabber og slurv, men håper og tror at det skal bli en 3 poenger og ikke noe Mourinho fotball, ved å gå for uavgjort. Men angripe og satse på å gå rett i angrep fra første stund av, og helst gjøre så med suksess, og ikke minst og kanskje aller viktigst at De Gea og forsvaret ikke svikter igjen. Endret 26. juli 2020 av Frank.N.Steen 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 26. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2020 2 minutes ago, NNightwish said: Kan ha underliggende sykdommer, hvem vet. Jah, han er jo en dv... eeh, kortvokst person, så bare der har han et dårlig utgangspunkt. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 NNightwish skrev (1 minutt siden): Nå går jeg og springer til fjellet. Ikke fisking etter ål og ørret? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 26. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2020 1 minute ago, dengelgen said: Å skrive nøyaktig 10 innlegg på vgd hver dag ligner mer på Rain Man enn å påpeke det eller? Haha, din sau. Snittet mitt på VGD de siste 182 mnd er 9,56. Med andre ord er det temmelig langt fra breaking news at jeg snitter 10 disse dager. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Jah, han er jo en dv... eeh, kortvokst person, så bare der har han et dårlig utgangspunkt. Kan ha bli kastet som dv.. som kortvokst. Er jo en fin sport det. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 NNightwish skrev (1 minutt siden): Number of the Beast og Piece of Mind med Iron Maiden er gull. Nå går jeg og springer til fjellet. Fortsett med Powerslave, Somewhere in time, Seventh son, Iron Maiden, Killers....awww vakkert. 1 Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Ikke fisking etter ål og ørret? Ser ikke duppen i mørket. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 NNightwish skrev (Akkurat nå): Number of the Beast På QI sa dem at nummeret som er nevnt i bibelen er feiltolket og skal være 616. En liten fun fact der altså -og smaken er som baken -den stinker hos enkelte 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 26. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2020 Just now, NNightwish said: Kan ha bli kastet som dv.. som kortvokst. Er jo en fin sport det. Ja, bedre enn sjakk. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): På QI sa dem at nummeret som er nevnt i bibelen er feiltolket og skal være 616. En liten fun fact der altså -og smaken er som baken -den stinker hos enkelte Enig. Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Vanskelig å si hvem som er mest irritert på ''partneren sin'', James Woods i The Hard Way eller Martin i Trains, planes... Elsker begge filmene. Ja, både Woods og Martin får testa "smertegrensa" eller rettere sagt tålmodighetsgrensa si i de filmene, men der Michael J. Fox sin karakter fortjente mye av skiten han fikk i retur, så var jo John Candy en man, vel, hvordan kan en mislike en type som Del Griffith? Burde fått ei Oscar nominasjon for innsatsen her: 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 NNightwish skrev (1 minutt siden): pen i mørket Mange har gått på smeller der... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg