Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stormoen33 skrev (Akkurat nå):

Happy-techno som "DJ Ötzi " og "Anton von Tyrol"? Eller er der mer "Coco jambo" det går i?

De hadde en ekstremt dårlig DJ der, som spilte nøyaktig samme bpm HELE kvelden. Måtte gi opp plassen.

Lenke til kommentar
Granca skrev (4 minutter siden):

Dessuten så er Michelle Trachtenberg en av tidenes deiligste unge damer i den filmen.

Det klippet du postet minnet meg mye om ei (mulig en parodi?) en av disse Hostel filmene, der en gruppe ungdommer er på tur i Europa med tog, og en tvilsom gubbe sitter å knar på beina til en av gutta, og vel, sikkert en godt benyttet sketsj/scene i komedie genren.

Hva skjedde med Michelle, husker henne best fra Buffy tv-serien, da som lillesøster Summers.

Stormoen33 skrev (1 minutt siden):

Happy-techno som "

eller:

Lenke til kommentar
Granca skrev (6 minutter siden):

Sett mye av det, men ikke denne...

En festlig og overraskende god parodi/hyllest til 80-talls John Hughes og de mer rølpete tenårings komediene, med mye god musikk og herlige karakterer. For min del, minst like god om ikke bedre enn American Pie filmene.

Lenke til kommentar
NNightwish skrev (Akkurat nå):

Kunst:

Nå liker jeg metal i mange sjangre men akkurat Iron Maiden byr meg i mot (er kanskje litt tilfeldig) Men hele det der Eddie-greiene og den sinnsyke "spisse" gitarlyden (som bare hunder hører) får jeg mer enn nok av etter en sang. 
Har solo-skiva til Bruce som kom ut i 1990 dog (Tattooed Millionaire)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...