keizersoze Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Tok en titt, men fant fort ut at dette var ikke noe å samle på -damer som liker Bjøro Håland og danseband er ikke noe for meg for å si det mildt!!! Var på Volbeatkonsert i Bergen, på Verftet. Så mye pene damer smlet på ett sted ser du sjelden. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 keizersoze skrev (Akkurat nå): Kevin Spacey er jo ikke dårlig, og Mena Suvari er jo ikke ille å se på.. ++ Han spurte Frank -se på siteringen -bare et vennlig råd ;D Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Han spurte Frank -se på siteringen -bare et vennlig råd ;D Jeg er ikke så nøye på slikt. Er vi her så er vi her D 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 keizersoze skrev (1 minutt siden): Var på Volbeatkonsert i Bergen, på Verftet. Så mye pene damer smlet på ett sted ser du sjelden. Samme opplevde jeg på Satyricon-konsert på Logen (av alle steder) Var ikke så mange damer der da.....kvalitet fremfor kvantitet der altså. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 dengelgen skrev (3 minutter siden): bare du som kan sitere litt fiffig Takk, men jeg synes du fixer det ganske bra også! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 keizersoze skrev (Akkurat nå): Jeg er ikke så nøye på slikt. Er vi her så er vi her D Den er grei! Jeg rekker opp hånden og venter på tur men her er det ikke mange regler! 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 Stormoen33 skrev (4 minutter siden): Ok Granca Men i alle... Ikke for meg, nei. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Samme opplevde jeg på Satyricon-konsert på Logen (av alle steder) Var ikke så mange damer der da.....kvalitet fremfor kvantitet der altså. Uten tvil. Samme var det på Garage også med rimelig ukjente band. Rock henter de beste Lenke til kommentar
Granca Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 Fikk billett til Judas Priest-konsert en gang. Ga den bort... Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Fikk billett til Judas Priest-konsert en gang. Ga den bort... Det er innafor ... Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Den er grei! Jeg rekker opp hånden og venter på tur men her er det ikke mange regler! Takker for rådet, men som du sier... Slenger du ut noe her, så er det lov å kommentere det...Vel å merke på en hyggelig måte. Tor dette er blant de triveligste trådene jeg har vært på. 1 Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 Granca skrev (8 minutter siden): Tenkte jeg skulle spørre deg hva du synes om ''American Beauty''... Fin film, og som nevnt, Mena Suvari var jo også ei flott bonus. Favoritten av disse mange American Pie, American Beauty, osv, American aktige filmene/titlene som ble til på tampen av 90 og tidlig 00-tallet vil nok alltid forbli American Psycho (2000). Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Fikk billett til Judas Priest-konsert en gang. Ga den bort... Hvem ville du så vondt da? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 (endret) keizersoze skrev (16 minutter siden): Garage Utested i Playa! Du får seff kommentere filmer. Elgen er grusomt streng. Forkortes G-streng. Endret 26. juli 2020 av Granca Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Fikk billett til Judas Priest-konsert en gang. Ga den bort... Var dette lenge siden? Jeg så dem her i Bergen (utenfor Grieghallen) og der en noe av det dårligste jeg har opplevd. Halford sank noen hakk i anseelse i mine øyne etter det. Hjalp heller ikke at de solgte t-skjorter med teksten "Rob fucked me in the ass and I liked it" på. Folk får ha hva slags legning dem vil men hallo i luken!!! 1 Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Utested på i Playa! Du får seff kommentere filmer. Elgen er grusomt streng. Forkortes G-streng. Hehe ok.. det er jo mange filmer med damer i g-streng, men nå er jeg ikke helt med. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 Frank.N.Steen skrev (1 minutt siden): American Pie, Heller Euro Trip. Fantastisk hvor morsom den er! Mi scusi, mi scusi! 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Var dette lenge siden? Ja. Mange år. Bedre at noen som likte det fikk høre dem. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 Granca skrev (5 minutter siden): Elgen er grusomt streng Æ e streng men fair!! Som sersjant Wiseth sa det så flott 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg