Stormoen33 Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Ryker noen lapper på LFC Official Store as we speak ???? Meld fra til banken om at du ikke kjenner til transaksjonene, da får du pengene tilbake ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Ale-Fawk skrev (Akkurat nå): Prostata er noe man har mellom penis og rumpa. Trykker man i området imellom så kjenner man en valnøttaktig skikkelse. Den kan gi deg superorgasmer. Også det vanligste stedet vi mannfolk får kreft.. Er det noen her som hater snø? JA!! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): Ryker noen lapper på LFC Official Store as we speak ???? Denne sesongen har jeg bare nøyd meg med drakt. Første på mange år. Jeg tar storinnrykket når jeg er ferdig som student. Da satser man på månedlig tur over igjen. 1 Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 (endret) Stormoen33 skrev (10 minutter siden): Sliter med vinterdepresjon for tiden, overhode ikke noe gøy. Har du nevnt det "nydelige" Greta ? Endret 19. februar 2020 av Fjøs tran sen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Fjøs tran sen skrev (1 minutt siden): Har du nevnt det gru somme Greta ? Ehmm.... Lenke til kommentar
Granca Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 (endret) Endret 19. februar 2020 av Granca Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Omnia vincit amor skrev (Akkurat nå): Er det noen her som hater snø? JA!! Vanskelig å hate når det ikke er noen snø! Hater sørvest kuling og striregn mer. Plena står nærmest under vann nå. 1 Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Omnia vincit amor skrev (1 minutt siden): Også det vanligste stedet vi mannfolk får kreft.. Er det noen her som hater snø? JA!! Frykter snøkreft mest av alt. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 (endret) For øvrig spent på om folk har tenkt til å toppe bilbrannene i byen fra forrige sommer. Husker den ene dagen jeg satt på balkongen og det kom politibiler susende forbi hvert femte minutt. Det var vel fem bilbranner i løpet av et døgn. Endret 19. februar 2020 av Yiddo10 1 Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Omnia vincit amor skrev (Akkurat nå): Ehmm.... Ok....retter til "nydelige Greta". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 (endret) Yiddo10 skrev (1 minutt siden): For øvrig spent på om folk har tenkt til å toppe bilbrannene i byen fra forrige sommer her i byen. Husker den ene dagen jeg satt på balkongen og det kom politibiler susende forbi hvert femte minutt. Det var vel fem bilbranner i løpet av et døgn. Huh, er det Malmø du bor i eller? Fjøs tran sen skrev (1 minutt siden): Ok....retter til "nydelige Greta". Tenkte heller på hvem du siterte. Nei, nå tror jeg det blir å se en Kannibal in action! Begynte å se Hannibal igjen. Endret 19. februar 2020 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Fjøs tran sen skrev (1 minutt siden): Sliter med vinterdepresjon for tiden, overhode ikke noe gøy. Det var ikke jeg som skrev det, tar du en Morten her? Trå forsiktig nå Bonden. Moderator er i thread. 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 19. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2020 3 minutes ago, Stormoen33 said: Meld fra til banken om at du ikke kjenner til transaksjonene, da får du pengene tilbake ? God idé, må bare vente til jeg mottar produktene Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Omnia vincit amor skrev (2 minutter siden): Ehmm.... Var vel du som skrev det han siterte? Ikke jeg. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Omnia vincit amor skrev (Akkurat nå): Huh, er det Malmø du bor i eller? Tenkte heller på hvem du siterte. Skulle nesten tro det, men var tydeligvis noen som fikk heteslag i Oslo i fjor. Dette til tross for en ikke overopphetet sommer. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Skulle nesten tro det, men var tydeligvis noen som fikk heteslag i Oslo i fjor. Dette til tross for en ikke overopphetet sommer. Merkelig. Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Var vel du som skrev det han siterte? Ikke jeg. Japp, var det jeg mente med innlegget, men whatever. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 (endret) Yiddo10 skrev (Akkurat nå): For øvrig spent på om folk har tenkt til å toppe bilbrannene i byen fra forrige sommer. Husker den ene dagen jeg satt på balkongen og det kom politibiler susende forbi hvert femte minutt. Det var vel fem bilbranner i løpet av et døgn. På veg til Tøyen? De kunne skyte sånt på flekken for min del. Jeg er for dødsstraff. Endret 19. februar 2020 av Granca Lenke til kommentar
Granca Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Ale-Fawk skrev (Akkurat nå): Komigull. Skal se hele serien om igjen snart. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Granca skrev (1 minutt siden): På veg til Tøyen? De kunne skyte sånn på flekken for min del. Jeg er for dødsstraff. Korrekt. Jeg satt imidlertid der bare for å steke, så jeg hadde ikke tid til annet enn å registrere antallet politibiler som kjørte forbi. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg